Дистанційне навчання
23.03.2020 Спостереження за вживанням прикметників у загадках
1. Пригадати визначення понять “прикметник”, “пряме значення слова”, “переносне значення слова”.
2. Виписати з вправи 374 (с.153) слова “маленький” та “гарнесенький”, розібрати їх за будовою (закінчення, основа, корінь, префікс та суфікс).
3. Письмово виконати вправу 375 (с.153):
2. Виписати з вправи 374 (с.153) слова “маленький” та “гарнесенький”, розібрати їх за будовою (закінчення, основа, корінь, префікс та суфікс).
3. Письмово виконати вправу 375 (с.153):
- дівчатка виписують прикметники, ужиті в переносному значенні;
- хлопці виписують прикметники, ужиті в прямому значенні.
4. Записати звукову модель слова “найкращий”.
5. Домашнє завдання: вправа 380 (с. 155).
4. Записати звукову модель слова “найкращий”.
5. Домашнє завдання: вправа 380 (с. 155).
24.03.2020 Вживання прикметників у прямому та переносному значеннях
1. Пригадати граматичні категорії прикметника (рід та число). Писбмово змінити слово “чарівний” за родами та числами.
2. Письмово виконати вправу 381 (с. 155).
3. Усно опрацювати таблицю (вправа 384, с. 156).
4. Письмово виконати вправу 382 (с. 155), записати звукову модель слова “легенький".
5.Домашнє завдання: вправа 385 (с. 156)
Узагальнення знань з теми “прикметник”
Перейдіть за посиланням і виконайте тест (після натискання на це посилання запишіть прізвище, ім"я дитини і натисніть приєднатись)
25.03.2020 Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником
Перейдіть за посиланням
Дієслово
1. Пригадати визначення поняття “дієслово” (с.111), усно виконати вправу 388 (с. 157).
2. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!
-Буквосполучення –ться позначаємо лише на письмі, а вимовляємо [ц’:а].
-Буквосполучення –шся позначаємо лише на письмі, а вимовляємо [с’:а].
-Ураховуючи вищезазначене, записати звукову модель слова “смієшся”.
Наприклад, транскрипція слова “вчишся”: [в ч и с’: а] (спробуйте записати звукову модель самостійно).
Перегляд відео
4. Письмово виконати вправу 390 (с. 158)5. Домашнє завдання: вправа 391 (с. 158)
Перейдіть за посиланням і виконайте тест (після натискання на це посилання запишіть прізвище, ім"я дитини і натисніть приєднатись)
Тест 2. Правопис
Тест 3. Дієслово
Дистанційне навчання 30.03.2020 - 01.04.2020
30.03.2020 Зв’язок дієслів з іменниками. Дієслова-синоніми.
1. Пригадати визначення понять “синоніми”, а для цього перейди за посиланням і переглянь відео:
Синоніми у мовлення
Отже, синоніми – слова, різні за звучанням та написанням, але близькі за значенням.
2. А тепер пригадай, що таке “дієслово” (с.111), із якою частиною мови в реченні воно зв'язане.
3. Виконати письмово вправу 392 (3) ст.159.
4. Виконати письмово вправу 393 (2) ст.159, записати звукову модель слова “мандрують”.
Домашнє завдання: вправа 394 (2) ст. 160, фото надіcлати Viber.
31.03.2020 Зв’язок дієслів з іменниками. Дієслова- антоніми.
1. Щоб працювати над сьогоднішньою темою пропонуюпригадити, що ж таке антоніми. А для цього перейди за посилання і переглянь казку про антоніми:
Антоніми – слова, різні за звучанням та написанням, але протилежні за значенням.
2. Письмово виконати вправи 399 ст. 162 та 403 ст.163.
3. Усно опрацювати вправу 401 ст. 163.
4. Письмово виконати вправу 401 ст. 163 фото надіcлати Viber.
Домашнє завдання: вправа 407 ст. 164.
01.04.2020 Уживання дієслів в переносному значенні. Спостереження за вживанням дієслів у мовленні.
1.Пригадати поняття “переносне значення слова”. Перейди за посилання і подивись відео:
Пряме і переносне значення слів
2. Усно опрацювати вправу 408 ст. 164.
3. Письмово виконати вправу 409 (2) ст.164.
4. Письмово виконати вправу 413 ст. 165, написати звукову модель слова “поглядаю”.
5. Письмово виконати вправу 414 ст. 165, фото надіcлати Viber.
Домашнє завдання: вправа 415 ст.165.
Дистанційне навчання 06.04.2020 - 08.04.2020
06.04.2020 Спостережерння за вживанням дієслів у мовленні.
1. Письмово виконати впр. 417 ст.166.
2. Перейди за посилання і переглянь відео:
Відео "Змінювання дієслів за часами"
3. Опрацювати матеріал впр. 419 ст.166.
4. Вивчити правила на ст. 167, 168.
5. Письмово виконати впр. 420 і 422 на ст. 168.
6. Перевір, чи добре ти засвоїв сьогоднішній матеріал. Перейди за посиланням і виконай тест:
Тест 4. Змінювання дієслів за часами Тест буде завершено 06.04.2020 0 21год00хв.
2. Перейди за посилання і переглянь відео:
Відео "Змінювання дієслів за часами"
3. Опрацювати матеріал впр. 419 ст.166.
4. Вивчити правила на ст. 167, 168.
5. Письмово виконати впр. 420 і 422 на ст. 168.
6. Перевір, чи добре ти засвоїв сьогоднішній матеріал. Перейди за посиланням і виконай тест:
Тест 4. Змінювання дієслів за часами Тест буде завершено 06.04.2020 0 21год00хв.
07.04.2020 Розпізнавання часових форм дієслів у тексті.
1. Письмово виконай впр. 423, 425 ст.169.
2. Усно опрацюй впр. 427 ст. 170.3. Переглянь відео за посиланням:
Відео 1"Дієслова завершеної і незавершеної дії"
Відео 1"Дієслова завершеної і незавершеної дії"
4. Письмово виконай впр.430 ст.171
5. Перевір, чи зрозумів ти сьогоднішній матеріал. Перейди за посиланням і виконайзавдання:
Тест 5. Дієслова завершеної і незавершеної дії. Тест буде завершено 07.04.2020 0 21год00хв.
- завершена дія (зав.); незавершена дія (незав.).
Тест 5. Дієслова завершеної і незавершеної дії. Тест буде завершено 07.04.2020 0 21год00хв.
08.04.2020 Розпізнавання часових форм дієслів у тексті
Зверни увагу ! Скорочуємо так:
- минулий час (мин.ч.); майбутній час (майб.ч.); теперешній час (теп.ч.).;
- завершена дія (зав.); незавершена дія (незав.).
1. Усно виконай вправу 432 ст.171
2. Опрацюй матеріал впр. 433 ст171. В другому завданні випиши дієслова і зазнач яку дію вони позначають заверешену (зав.) чи незавершену (незав.) Зверни увагу на скорочення.
3. Письмово виконай впр.435 ст. 172.
4. Перейди за посиланням і виконай завдання (будь уважним, можуть зустрічатися завдання з кількома відповідями):
Тест 6. Виконай завдання Тест буде завершено 08.04.2020 0 21год00хв.
Зверни увагу, що слова «не зрубайте», «не убийте», «не згасіте», «не спиняйте» пишуться окремо.
Ти можеш підтвердити свою думку, прочитавши правило на с.176.
7. Перейди за посиланням і виконай тест:
Солопій М.
Тест 13
Презентація "Фонетична транскрипція"
Тільки-но втомлене за день сонечко вкладається посеред рожевих хмарок спати, на землю опускається зіроока Чарівниця Ніч. М'якими теплими крилами вона обіймає все живе. Одразу стає зовсім тихо. З'являється Місяць у небі і освітлює все навколо: виблискує сріблом річка в його сяйві, світиться різнобарвними вогниками роса на травах і листочках дерев, голубими стають ліс і поля.
2. Усно дай відповіді на запитання:
5. Передай зміст письмово, скориставшись підказками. Упорядкуй речення у зв"язну розповідь за планом:
Стислий переказ мав бути коротким, такий, який би він був при переказі усно. Ми не вживаємо багато прикметників, зворотів, порівнянь.
Тест 6. Виконай завдання Тест буде завершено 08.04.2020 0 21год00хв.
Дистанційне навчання 13.04.2020 - 16.04.2020
13.04.2020 "Час дієслова".
1. Усно виконай впр. 438 ст.174.
2. Письмово виконай третє завдання впр.437 ст.174.
3. Добери 2-3 спільнокореневих до слова "птахи" та розбери їх за будовою.
4. Склади письмову розповідь (5-6 речень) про те, як ти допомагаєш мамі. Фото надішли у Viber до 21год.00хв.
14.04.2020 "Диктант. Їжачок прокинувся".
1. Підготуйся до написання диктанту. Візьми зошит з української мови і ручку.
2. Запиши:
14 квітня
Диктант
Їжачок прокинувся
3. Перейди за посиланням, щоб написати диктант і не забувай виконувати всі завдання:
Відеоурок
4. Фото роботи надішли у Viber до 21год.00хв.
15.04.2020 " Написання "НЕ" з дієсловами".
1. Прочитай вірш Дмитра Павличка (с. 176, впр. 441).
Зверни увагу, що слова «не зрубайте», «не убийте», «не згасіте», «не спиняйте» пишуться окремо.
Можна зробити висновок: не з дієсловами пишеться окремо.
Ти можеш підтвердити свою думку, прочитавши правило на с.176.
2. Та чи завжди це так? Перейди за посиланням та переглянь відеоурок, не забувай виконувати завдання з відеоуроку:
Відеоурок "Не з дієсловами"
4. Переглянь презентацію за посиланням:
Презентація "Не з дієсловами"
5. Письмово виконай вправу 444 письмово, вивчи правило на с. 176.
6. Опрацюй схему (після впр. 444)і запамятай, як виконувати аналіз дієслова?
7. Перейди за посиланням і виконай тест:
Тест 7 Тест буде завершено 15.04.2020 0 21год00хв.
Дистанційне навчання 21.04.2020 - 22.04.2020
21.04.2020 "Закріплення вивеного матеріалу".
1. On-line урок на платформі Zoom.
1 група початок об 11год00хв
Антонова М.
БойкоР.
Доронін Д.
Злат"єв К.
Клименко К.
Прохорова К.
Сакун К.
Харєбін М.
Чернвін А.
Олейник В.
2 група початок об 11год45хв
Білявська М.
Білий Р.
Саввов М.
Солонська О.
Занков І.
Гулий І.
Кубрак А.
Желяков М.
Масалига С.
Ніколенко А.
Савон К.
3 група початок о12год30хв
Солопій М.
Д"ячкова Д.
Щербина А.
Заворотинська А.
Кара М.
Коломоєць А.
Луценко Д.
щенко І.
Баклажкова А.
Грачиков В.
Троян Г.
Презентація "Аналіз прикметника"
Презентація "Аналіз дієслова"
2. Перевір, чи уважним ти був сьогодні на уроці. Перейди за посиланням і виконай тест:
Тест 8 Тест буде завершено 21.04.2020 о 21год 00хв
22.04.2020 "Мовна тема. Дієслово"
1. Будь уважним і не поспішай.Перейди запосиланням і виконай тест:
Тест 9 ЗВЕРНИ УВАГУ! На тест відведено 60хв.
Тест буде завершено 22.04.2020р о 21год 00хв.
Дистанційне навчання 27.04.2020 - 04.05.2020р.
27.07.2020р. Урок з розвитку зв'язного мовлення. Переказуємо текст і творчо доповнюємо його "Солодкий дощ".
1. Прочитай текст.
Солодкий дощ
Закінчилась зима. Прокинувся муравлик від довгого сну. Поворушив мляво рудими вусиками, випростав лапки - час за роботу братися. Побіг на розвідку.
Як гарно навколо! Сніг недавно зійшов, приємно парує вогка земля. Співають пісень дзвінкоголосі пташки. То там,то тут зеленіє перша травиця.
Коли це згори на нього краплина - ляп!
Підняв муравлик голову, бачить - стоїть берізка в лісі. Кап-кап-кап - на сухе листя скидає великі краплини солодкого соку.
2. Усно дай відповіді на запиання.
- Коли прокинувся муравлик?
- Куди він побіг?
- Що побачив муравлик, вибігши з мурашника?
- Що впало на голову комашці?
- Звідки спадали на голову краплини солодкого соку?
- Як розгортались події далі?
- Кого муравлик покликав поласувати смачним і корисним березовим соком?
3. Склади і запиши план поданого тексту, доповнивши його ще одним пунктом.
4. Запиши переказ тексту із творчим доповненням.
Фото работи надішли у Vaber до 21год 00хв.
28.04.2020р. Диктант. "У весняному лісі"
1. Підготуйся до написання диктанту. Візьми зошит з української мови і ручку.
2. Запиши:
28 квітня
Диктант
У весняному лісі
3. Перейди за посиланням, щоб написати диктант:
Аудіодиктант Фото роботи надішли у Viber до 21год.00хв.
29.04.2020 "Написання НЕ з дієсловами".
1. Пригадай, коли «не» з дієсловами пишеться разом.
Презентація НЕ з дієловами
2. Письмово виконай вправу 446 на с.177 (випиши дієслова, у дужках запиши питання до них).
3. Письмово виконай вправу 447 на с.178.
4. Перейди за посиланням і виконай тест:
Тест 10 Тест буде завершено 29.04.2020р. о 21год 00хв.
Дистанційне навчання 04.05.2020-06.05.2020р.
04.05.2020р. Урок з розвитку звязного мовлення. Вчимося писати твір "Яким повинен бути справжній друг"
1. Прочитай розповідь.
Одного разу Данило, граючись, розбив у школі вікно. Юрко, товариш Данила, знав, що у друга дуже суворі батьки і вони дуже лаятимуть хлопця. Коли вчителька запитала, хто розбив вікно, Юрко взяв вину на себе. Чи правильно вчинив Юрко, адже він сказав неправду?
2. Подумай, чи правильно вчинив Юрко? Дай усну відповідь на запитання.
3. Напиши невелике міркування (5-6 речень) про те, яким на твою думку мє бути справжній друг? Наведи 1-2 приклади з власного життя.
Фото роботи надішли у Viber до 21год.00хв.
05.05.2020р. "Повторення вивченого за рік. Мова і мовлення. Звуки і букви . Український алфавіт"
1. Пригадай, що таке «мова» та «мовлення». Перейди за посиланням і переглянь відеоурок:
Відеоурок "Мова. Мовлення".
2. Скористайся опорною схемою на ст.5. Повтори український алфавіт.
3. Письмово виконай вправу 450 на с. 180 (завдання 2).
4. Виконай вправу 452 письмово.
5. Перейди за посиланням і виконай тест:
Тест 11
06.05.2020р. " Повторення вивченого за рік. Звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки української мови. Звуковий аналіз слів."
1. Пригадай:
- скільки голосних звуків в українській мові, якими буквами вони позначаються;
- які звуки позначають букви Я, Ю, Є, Ї;
- за допомогою яких букв передається мякість приголосних;
- які букви завжди позначають один аба два звуки.
Перейди за посиланням і переглянь презентацію:
Презентація 1 "Звуки. Голосні і приголосні звуки"
2. Сьогодні ми з тобою познайомимось з фонетичною транскрипцією. Переходь за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Презентація 2 "Запам"ятай"
Відеопрезентація "Фонетична транскрипція"
3. Закріпи свої знання і запиши фонетичною транскрипцією такі слова: дощ, ліщина, яблуко, поїзд, Юлія, ім"я.
4. Перейди за посиланням та перевір, чи правильно ти виконав завдання. Виправ помилки, якщо помилився:
Презентація 3 "Перевір себе"
5. Письмово виконай впр. 450 (2) ст.180 та впр. 453 (3) на ст.182.
Зверни увагу! Звуковий аналіз виконай у фонетичній транскрипції, при необхідності звернись до презентації.
Дистанційне навчання 12.05.2020-13.05.2020р.
12. 05.2020р. "Повторення вивченого за рік. Правила переносу слів".
1. Перейди за посиланням и пригадай правила переносу слів з рядка в рядок:
Презентація "Перенос слів з рядка в рядок"
2. Виконай письмово впр.453 (2) ст. 181 та впр.456 на ст.182.
3. Перейди за посиланням і виконай тест:
Тест 13
УВАГА! Тест можна пройти лише 1 раз. Тест буде завершено 12.05.2020р. о 21год 00хв.
13.05.2020р. "Повторення вивченого про текст. Будова тексту. Типи текстів."
1. Повтори все що ми вивчили про текст. Перейди за посиланням і передивись відеопрезентації:
Відеопрезентація "Тема і мета тексту. Заголовок"
Відеопрезентація "Абзац тексту. План тексту."
Презентація "Типи текстів"
2. Виконай письмово впр. 459 на ст. 183.
3. Виконай звукобуквений аналіз (тобто у фонетичній транскрипції) таких слів:
- свої;
- буяння;
- щось;
- тільки.
Якщо ти забув як виконувати звуко-буквений аналіз слів перейди за посиланням і пригадай:
Презентація "Фонетична транскрипція"
Фото роботи надішли у Viber до 21год 00хв.
Дистанційне навчання 18.05.2020- 20.05.2020р.
18.05.2020р. Розвиток зв'язного мовлення. Стисло переказуємо текст "Чарівниця Ніч".
Сьогодні ми з тобою спробуємо написати стислий переказ. Для цього уважно виконуй завдання.
1. Прчитай текст.
Чарівниця Ніч
Тільки-но втомлене за день сонечко вкладається посеред рожевих хмарок спати, на землю опускається зіроока Чарівниця Ніч. М'якими теплими крилами вона обіймає все живе. Одразу стає зовсім тихо. З'являється Місяць у небі і освітлює все навколо: виблискує сріблом річка в його сяйві, світиться різнобарвними вогниками роса на травах і листочках дерев, голубими стають ліс і поля.
У затишному дуплі перестають вовтузитися маленькі більчата. Вкрившись пухнастим маминим хвостом, засинають. Зайчик під кущиком, у теплій ямці, притуляє вушка і заплющує очі. Олень п'є воду з лісового озерця, підводить голову й прислухається... Ні, ніякої тривоги! Спокійно йде у глибину лісу. Озивається спросоння якась пташка й затихає.
Білі тумани прокидаються і тягнуться від річки на левади. А там, в росяній траві, тисячі маленьких коників грають на своїх казкових скрипочках...
І нічні метелики кружляють у дивовижному танку між небом і лугом. До них приєднуються, вистрибуючи з квітів, маленькі казкові чоловічки у прозорих намітках—павутинках. Вони перелітають з квітки на квітку, з травинки на травинку. Їх стає все більше і більше. Вони плавно кружляють під звуки нічного вальсу. Казковий Дідусь Світлячок спішно засвічує своїм ліхтариком вогники. Від того стає світліше, так ніби зірочки світяться у траві. А скрипочки в руках трав'яних коників грають і грають. І прозорі казкові Феї танцюють разом з нічними метеликами серед квітів.
А Чарівниця Ніч, усміхаючись, виймає і виймає зі складок свого вбрання добрі сни. Вони летять до людей. І діти та дорослі усміхаються снам..
2. Усно дай відповіді на запитання:
- Коли на землю опускається Чарівниця Ніч?
- Що відбувається в цей час?
- Як засинають звірята?
- Коли коники грають на скрипочках?
- Чому діти та дорослі усміхаються уві сні?
3. Усно знайди за змістом тексту іменники до поданих дієслів:
опускається - ...; засинають - ...; заплющує - ...; затихає - ...; прокидаються - ...; грають - ...; усміхаться - ...
4. Усно перекажи текст стисло за планом.
План
1. Приходить Чарівниця Ніч.
2. Звірята засинають.
3. Нічні музиканти.
4. Добрі сни.
5. Передай зміст письмово, скориставшись підказками. Упорядкуй речення у зв"язну розповідь за планом:
- запиши двома реченнями зміст першої частини;
- запиши одним реченням зміст другої частини;
- запиши одним реченням зміт третьої частини;
- запиши двома реченнями зміст четвертої частини.
6. Фото роботи надішли у Viber до 21год 00хв.
19.05.2020р. "Повторення вивченого про іменник".
Аналіз переказу.
Стислий переказ мав бути коротким, такий, який би він був при переказі усно. Ми не вживаємо багато прикметників, зворотів, порівнянь.
Зразок:
Втомлене сонечко вкладається спати і на землю опускається Чарівниця Ніч. Стає зовсім тихо. (2 речення)
У дуплі засинають білки, зайчик заплющує очі, затихає в норі мишка. (1 речення)
У росяній траві коники починають грати на казкових скрипочках, метелики кружляють між небом і лугом, а Дідусь Світлячок засвічує вогники. (1 речення)
Чарівниця Ніч виймає добрі сни і вони летять до людей. І діти, і дорслі усміхаються снам. (2 речення)
1. Перейди за посиланням і пригадай все, що ми вчили про іменник:
Презенація "Вживання великої літери"
Презентація "Іменник"
Презентація "Аналіз іменника"
2. А тепер перевір , чи добре ти засвоїв цю тему. Виконай тест:
Тест 14
УВАГА! Тест можна пройти лише 1 раз. Тест буде завершено 19.05.2020р. о 21год 00хв.
20.05. 2020р."Повторення вивченого про прикметник".
1. Перейди за посиланням і пригадай все, що ми вчили про прикметник:
Презентація "Прикметник"
Презентація "Аналіз прикметника"
2. А тепер перевір , чи добре ти засвоїв цю тему. Виконай тест:
Тест 15
УВАГА! Тест можна пройти лише 1 раз. Тест буде завершено 20.05.2020р. о 21год 00хв.
Дистанційне навчання 25.05.2020-27.05.2020р.
25.05.2020р. "
Комментариев нет:
Отправить комментарий