2 клас МИСТЕЦТВО

Дистанційне навчання 01.05-02.06.23р.

Понеділок 29.05.23р. (Понеділок 29.05.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Завдання від Лясольки «Музична вікторина» (підручник с.102)

- Перейди за посиланням і попрацюй в підручнику с.102. Виконай завдання від Лясольки, при необхідності звернись до попередніх уроків:
Підручник


- Перейди за посиланням і пограй у гру "Відгадай мелодію":
Гра "Вгадай мелодію

 

Вівторок 30.05.23р. (П'ятниця 02.06.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема: "Завдання Барвика"(підручник с.103)

1. Робота з підручником.
- Скористайся сторінками підручника с.103 і виконай завдання від Барвика:
Підручник


2. Практична робота.
- Намалюй малюнок "Де б я хотів провести літо".


Вівтрок 23.05.23р. (П'ятниця 26.05.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Як розвивається музика. Твір для слухання український народний танець "Гопак
"

1. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і переглянь відеоурок. Виконуй всі запропоновані завдання:
Відеоурок "Як розвивається музика"


2. Творче завдання.
Перейди за посиланням і розучи руханку "Гопачок":
Руханка "Гопачок"


П'ятниця 26.05.23 (П'ятниця 26.05.23р. - 2Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Створюємо незвичайний казковий транспорт" (овочі; підручник с.101)

1. Повторюємо правила безпеки.
Перед тим як розпочати роботу пригадай правила безпеки при роботі з ножицями:
Правила безпечної роботи з ножицями


2. Практична робота.
- Перейди за посиланням, скористайся зразком в підручнику на с.101 і придумай, або за зразком виготов транспорт із овочів: 
Підручник

 

Понеділок 01.05.23р. (Понеділок 01.05.23р. - 2-Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Ритми життя у мистецтві. Концерт " (підручник с.90-91)

1. Робота з підручником.
Перейди за посиланням підручника на с.90 і дізайся, що таке концерт:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і попрацюй над завданнями з відеоуроку.
- Прослухай запропонованні твори А.Вівальді Цикл "Пори року".
- Пригадай пісню О.Злотника, О.Вратарьова "Барви рідної землі":
Відеоурок "Ритми життя у мистецтві"


3. Творче завдання.
- Перейди за посиланням, переглянь мультфільм "Бременские музыканты" і поміркуй, яку музику ми можемо почути на концерті:
Мультфильм "По следам бременских музыкантов"

 

Вівторок 02.05.23р. (П'ятниця 05.05.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення роботи «Стрічка миру»" (кольорові олівці, фломастери ; підручник с.93)

1. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролик, як виконати стрічковий орнамент:
Відеоролик "Стрічковий орнамент"


2. Практична робота.
Намалюй композицію  "Стрічка миру". Використовуй набуті знання.

Понеділок 15.05.23р. (Понеділок 15.05.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Мистецькі подорожі до Європи"  (підручник с.98-99) 

1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням, переглянь відеоурок, не забувай виконувати завдання.
- Ти познайомишся з твором А. Дворжак «Слов'янські танці». 
- Також дізнаєшся про народний танок "Полька"
Відеоурок "Мистецька подорож до Європи"


2. Творче завдання.
Знайди народний танець будь-якої європейської країни. 


Вівторок 16.05.23р. (П'ятниця 19.05.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Аплікація або композиція "Транспорт для подорожі Європою"(олівці, фломастери, фарби, кольоровий папір, клей, ножиці; підручник с.101)

1. Повторюємо правила безпеки.
Перед тим як розпочати роботу пригадай правила безпеки при роботі з ножицями:
Правила безпечної роботи з ножицями


2. Практична робота.
- Перейди за посиланням і переглянь відеоролик, або скористайся матеріалами підручника с.101, чи власним досвідом і створи один із транспортних засобів, яким ти мрієш подорожувати Європою.
Це може бути і аплікація, і малюнок, і поробка з будь-яких матеріалів:
Підручник
Малюємо автомобіль
Подорож на повітряній кулі
Машинки своїми руками


Вівторок 09.05.23р. (П'ятниця12.05.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Поль Моріа "Така-Таката. Розучування пісні Н.Май "Веселка" та руханки З.Крауляк "Райдуга"(підручник с.94-95)

1.Робота з підручником.
- Перейди за посиланням підручника на с.94.
- Розглянь картину. Що зображено на картині?
- Які емоції вона викликає? 
- З яких корисних продуктів створені предмети й інструменти на пейзажі?
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і переглянь відеоурок, виконуючи завдання.
- Прослуай музичнк композицію "Така-Таката".
- Вивчи пісню Н.Май "Веселка":
Відеоурок "Рекламуємо корисне і красиве"


3. Творче завдання.
Перейди за посилання і вивчи фізкультвилинку "Райдуга":
Фізкультхвилинка "Райдуга"


П'ятниця 12.05.23р. ( П'ятниця 12.05.23р. - 2 - Г)(образотворче мистецтво)
Тема: "Створюємо рекламу корисної їжі. Реклама улюбленого соку з веселим героєм" (кольорові олівці, фарби, фломастери, кольоровий папір, клей; підручник с.96-97)

1. Робота з підручником.
- Перейди за посиланням роздивись рекламу с.96 в підручнику:
- Які кольори на ній переважають?
- Охарактеризуй зображених героїв. 
- Який з них сподобався тобі найбільше"  
Підручник


2. Повторюємо правила безпеки.
Перед тим як розпочати роботу пригадай правила безпеки при роботі з ножицями:
Правила безпечної роботи з ножицями


3. Практична робота.
Перейди за посиланням переглянь відеоурок та виготов свою поробку:
Відеоурок "Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм "

 

 Дистанційне навчання 03.04-28.04.23р.

Понеділок 17.04.23р. (Понеділок 17.04.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Балет. Є Русинов.Балет «Дюймовочка». Танцювальна руханка" (підручник с.87)

1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і переглянь відеоурок.
- Як музика характеризує персонажів спектаклю? 
- Тембри яких музичних інструментів ти впізнаєш?
-  Опиши костюми персонажів:
Відеоурок "Квіткові фантазії. Дитячий балет "Дюймовочка"


2. Розучуємо пісні.
Перейди за посиланням і розучи пісню Л.Соболевської "Сонячний віночок":
Розучування пісні "Сонячний віночок"


3. Творче завдання.
Перейди за посиланням і вивчи руханку до пісні "Сонячний віночок":
Руханка "Сонячний віночок" 


Вівторок 18.04.23р. (П'ятниця 21.04.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема: "Краса квітів у мистецтві. Створення чудернацьких квітів"(акварель; підручник с.89) 

1. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь майстер-клас малювання квітів в нетрадиційній техніці (долоньки):
Майстер-клас "Чудернацькі квіти"


3. Практична робота.
Скориставшись матеріалами відеоролика, або зразками в підручнику на с.89 створи свою композицію "Чудернацькі квіти".


Вівтрок 25.04.23р. (П'ятниця 25.04.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Ритми життя в мистецтві. Слухання Е.Гріг "Ранок", С.Прокоф'єв "Вечір". Розучування пісні О.Злотника, О.Вратарьова "Барви рідної землі" (підручник с.90)

1. Робота з підручником.
Перейди за посиланням підручника на с.90 і попрацюй з малюнками:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і попрацюй над завданнями з відеоуроку.
-  Прослухай запропонованні твори Е.Гріг "Ранок", С.Прокоф'єв "Вечір".
- Розучиш пісню О.Злотника, О.Вратарьова "Барви рідної землі":
Відеоурок "Ритми життя у мистецтві"


3. Творче завдання.
- Перейди за посиланням і переглянь мультфільм "День і ніч".
- Поділись враженнями від побаченого.
- Чому вчить цей мультфільм?
Мультфільм "День і ніч"


П'ятниця 28.04.23 (П'ятниця 28.04.23р. - 2Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Декоративно-ужиткове мистецтво.Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки "(кольоровий папір, картон, ножиці, клей, пензлик; підручник с.93)

1. Робота з підручником.
- Перейди за посиланням і з'ясуй, що таке орнамент, що в Україні прикрашали орнаментом і які є орнаменти с.92 в підручнику:
Підручник


2. Повторюємо правила безпеки.
Перед тим як розпочати роботу пригадай правила безпеки при роботі з ножицями:
Правила безпечної роботи з ножицями


3. Практична робота.
Перейди за посиланням переглянь відеоурок та виготов свою поробку:
Відеоурок "Ритми життя в мистецтві"


Понеділок 03.04.23р. (Понеділок 03.04.23р. - 2-Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Українські народні інструменти: бандура, трембіта. Муз. А Філіпенка сл. Т. Шевченка «Зацвіла в долині» (підручник с.82-83)

1. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і переглянь відеоурок про українські музичні інструменти:
Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна


2. Розучуємо пісні.
Перейди за посиланням і заспівай пісню "Ой, дударики":
Пісня "Ой, заграйте, дударики"


3. Творче завдання.
Перейди за посиланням вивчи пісню А Філіпенка сл. Т. Шевченка «Зацвіла в долині»:
Пісня "Зацвіла в долині"


Вівторок 04.04.23р. (П'ятниця 07.04.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема: «Декоративне мистецтво. Петриківський розпис. Створення візерунка» (гуаш; підручник с.82-85)

1. Робота з підручником.
Колись давно в селі Петриківка, що на Дніпропетровщині, люди почали малювати незвичайні квіти, дивних звірів, птахів. Яак виник відомий у всьому світі петриківський розпис. Він належить до різновидів декоративного мистецтва.
Перейди за посиланням підручника і поміркуй, чим відрізняються квіти, птахи й звірі на петриківському розписі від тих, що існують у природі. Чому? Розглянь основні елементи петриківського розпису.
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь майстер-клас по петріківському розпису:
Майстер-клас "Петриківський розпис"


3. Практична робота.
Скориставшись матеріалами відеоролика, або зразками в підручнику на с.85 потренуйся малювати петріківські візерунки.


Вівторок 11.04.23р. (П'ятниця14.04.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Символіка квітів українського віночка. «Віночок українських народних пісень». Ведмедері, В. Верховень «Віночок»"(підручник с.86-87)

1. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і переглянь відеоурок, виконуючи всі завдання з уроку:
Відеоурок "Квіткові фантазії"


2. Робота з підручником.
Перейди за посиланням і прочитай значення віночка для українців в підручнику на с.86:
Підручник


3. Творче завдання.
Перейди за посиланням, розучи і заспівай пісню Ведмедері, В. Верховень «Віночок»:
Пісня "Віночок"


П'ятниця 14.04.23р. ( П'ятниця 14.04.23р. - 2 - Г) (образотворче мистецтво)
Тема: "Створення святкового віночка з кольорового паперу" (гелева ручка, або чорний маркер, кольоровий папір, клей; підручник с.88-89)

1. Робота з підручником.
- Пригадай значення кожної квітки в українському віночку, скористайся інформацією з попереднього відеоуроку, або матеріалами підручника с.88.
- Розглянь малюнки на с. 88 в підручнику і поміркуй, чому художниця назвала ці твори «Весна» і «Ʌіто».
- Пофантазуй, як виглядатимуть віночки на картинах «Осінь» і «Зима».
Підручник


2. Повторюємо правила безпеки.
Перед тим як розпочати роботу пригадай правила безпеки при роботі з ножицями:
Правила безпечної роботи з ножицями


3. Практична робота.
Перейди за посиланням, переглянь майстер-клас та виготов свою аплікацію:
Майстер-клас "Аплікація з паперу "Вінок"

 

Понеділок 20.03.23р. (Понеділок 20.03.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Народно-обрядовий календар. П. Чайковський. Масляна. (Лютий). Пісня жайворонка (Березень)" (підручник с.78)

1. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і дізнайся, що таке календаро-обрядові пісні:
Бесіда про календарно-обрядові пісні


Перейди за посиланням і прослухай і порівняй п'єси з циклу "Пори року" П.Чайковського "Пісня жайворонка" і "Масляна":
"Пісня жайворонка" П. Чайковський
"Масляна" П.Чайковський


2. Робота з підручником.
Перейди за посиланням підручника на с.78 і поміркуй, які пори року зображено на картинах:
Підручник

 

Вівторок 21.03.23р. (П'ятниця 21.03.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Поняття холодні та теплі кольори. Малюємо парасольки «Чотири пори року»"(кольорові олівці, фломастери; підручник с.80-81)

1. Робота з підручником.
Перейди за посиланням підручника на с.80 і розкажи за картиною про різні пори року. Поясни який одяг для якої пори року підходить:
Підручник


2. Практична робота.
Перейди за посиланням і переглянь відеоролик як намалювати парасольки теплими і холодними кольорами. Намалюй парасольки "Чотири пори року":
Малюємо парасольки теплими та холодними кольорами графічними матеріалами


Вівторок 14.03.23р. (П'ятниця 17.03.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Театр опери та балету. Жести і танцювальні рухи. М. Лисенко опера-казка «Коза-дереза» Муз. М. Лисенка «Пісня лисички»"(підручник с.74-75)

1. Досліджуємо медіа.
Композитори часто створюють музичні спектаклі для дітей на основі казок. Зокрема Микола Ʌисенко створив дитячу оперу «Коза-Дереза» на сюжет відомої народної казки. Для кожного героя композитор написав пісню-характеристику. Перейди за посиланням пригадай, що таке опера і прослухай пісні Кози, Лисички і Рака з опери М.Лисенко "Коза-дереза". Порівняй ці мелодії:
Что такое опера?
Пісня Кози
Пісня Рака


П'ятниця 17.03.23р. ( П'ятниця 17.03.23р. - 2 - Г)(образотворче мистецтво)
Тема: "Ляльковий театр. Декорації.
«Чарівний будиночок для казкової декорації»"(акврель, гуаш, кольорові олівці; підручник с.76-78)

1. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і здійсни свою подорож до театру, пригадай, що цікавого ти можеш побачитив театрі:
Подорож до театру


2. Практична робота.
Перейди за посиланням підручника с.77 і намалюй чарівний будиночок для казкової декорації:
Підручник


Понеділок 06.03.23р. (Понеділок 06.03.23р. - 2-Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Таємниці космосу. Музика і звуки всесвіту. Т. Ньюман. Зоряний корабель «Авалон»" (підручник с.70-71)

Як високо небо! Його не дістати. А що там? Що далі? Хотілось би знати. В усі часи людина прагнула поринути у невідомі таємничі світи космосу. Досліджувала зоряне небо, милувалася його красою, фантазувала про далекі світи і космічні подорожі. Художники й композитори присвячували космосу твори мистецтва.
Перейди за посиланням і виконай завдання з підручника на с.70-71.
Які картини ти уявляєш під час слухання «космічної» музики? Якими зображують художники далекі космічні світи? Поясни:
Підручник



Вівторок 07.03.23р. (П'ятниця 10.03.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема: "Техніка розбілу, затемнення, набризку.
Створення космічного пейзажу" (гуаш, пензлик, зубна щітка; підручник с.72-73)


1. Робота з підручником.
Кожен мріє в дитинстві про подорож у космос, уявляє незвідані планети, їх фантастичних жителів. Художники теж багато фантазують!
Перейди за посиланням і в підручнику розглянь картину на с.72. Що незвичного можна на ній побачити? Визнач «космічну» лінію горизонту:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролики, за допомогою яких технік можна зобразити космічний пейзаж і створи свою композицію:
Відеоролик "Космічна подорож"
Відеоролик "Космічний пейзаж"


Дистанційне навчання 30.01-03.03.23р.

Вівторок 31.01.23р. (П'ятниця 03.02.23р. - 2-Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Музичні пейзажі. Ф. Ліст. Юнацький етюд №12 «Заметіль». Такт мелодії" (підручник с.50-51)

1. Досліджуємо медіа.
З нетерпінням ми чекали на зиму-чарівницю. Зимову красу можна не лише побачити, а й відчути у звуках музики. Так її відображають композитори, що створюють «музичні пейзажі». Перейди за посиланням прослухай етюд "Заметіль" і дай відповіді на такі запитання:
- Який настрій став у тебе під час слухання музики?
- Вона швидка чи повільна?
- На якому інструменті виконується п'єса? 
Етюд "Заметіль"


2. Робота з підручником.
 Перейди за посиланням і прочитай в підручнику на с.50 що таке етюд:
Підручник 


3. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і переглянь відеоурок з теми "Зимові етюди", де ти дізнаешся про такт в музиці і спробуй заспівати пісню В.Лисенко "Ой, зима":
Відеоурок



П'ятниця 03.02.23р. (П'ятниця 03.02.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Відтінки кольорів. Історія в малюнках про мандри веселої сніжинки. Композиція «Зимові етюди»" (воск, акварель; підручник с.52-53)

1. Робота з підручником.
Сонячного зимового дня сніг виблискує та переливається різними барвами. Коли сонечко ховається - кольори набувають інших відтінків.
Перейди за посиланням підручника і з'ясуй, який день зобразила удожниця та досліди, як нороджуються різні відтінки кольорів на с. 52:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролик, як за допомогою воску та акварелі можна створити зимовий етюд:
Відеоролик


3. Малювання композиції.
Намалюй композицію «Зимові етюди", застосуй різні відтінки кольорів. При потребі звернись за допомогою до підручника с.53:
Підручник



Понеділок 06.02.23р. (Понеділок 06.02.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Характер і настрій в музиці. Тривалості нот і пауз. Муз. В. Сороки сл.р. Обшарської «Спортивна зима» Танці-зігріванці. Аеробіка"(підручник с.54-55)

1. Досліджуємо медіа.
Зима - прекрасна пора року. Для дітей це - час веселих розваг, коли можна не тільки отримувати насолоду, але й зміцнювати своє здоров'я. Наiі друзі також займаються різними видами спорту. Барвик захоплюється спортивними іграми, сповненими енергії та швидкості. А Ʌясолька полюбляє ті, у яких вона може розвинути природну граційність і музикальність.
Перейди за посиланням і прослуай музичний твір В.Коосенко "Скакалка". Яка роль ритму і темпу у відображені руху в музичному творі:
В.Косенко "Скакалка"


2.Робота з підручником.
Перейди за посиланням підручника і на с.55 знайди в нотному записі пісні тривалості нот і пауз, які ти знаєш:
Підручник


3. Творче завдання.
Перейди за посилання і вивчи фізкультвилинку "Танці-зігріванці", або добери музику для вправ з аеробіки:
Фізкультвилинка "Танці-зігріванці"


Вівторок 07.02.23р. ( П'ятниця 10.02.23р. - 2 - Г)(образотворче мистецтво)
Тема: "Рельєф. Силует. Виготовлення медальки за власним задумом" (гуаш, пластилін; підручник с.56-57)

1. Робота з підручником.
Хокей, футбол, фігурне катання, теніс - усім цим та іншим видам спорту присвячують свої полотна художники. Адже стільки в них емоɰі, краси людських рухів. Також різні види спорту зображують у рельєфах на спортивних медалях. Перейди за посиланням і дізнайся що таке рельєф та впізнай види спорту за силуетами с.56-57:
Підручник


2. Творче завдання.
Спробуй виготовити за власним задумом медальку з силуетом, використовуючи гуаш, або пластилін.


Вівторок 14.02.23р. (П'ятниця 17.02.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Світ тварин в музиці. Тембр. Регістр. Поспівка. Муз. Гребенюка сл. Іванюка «Левеня»" (підручник с.58-59

1. Робота за підручником.
Перейди за посиланням і прочитай в підручнику про подорож, яку ми розпочинаємо с.58:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і прослухай п'єси К.Сен-Санса «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Ʌева. 
- Порівняй ці п'єси. 
- Хто їх виконує?
- Тембри яких музичних інструментів ти впізнав?
- У якому регістрі звучала музика?
- Який характер Ʌева - грізний чи лагідний?
Королівський марш лева. К.Сен-Санс «Карнавал тварин»
Слон. К.Сен-Санс «Карнавал тварин»


3. Співаємо разом.
Перейди за посиланням і проспівай пісню "Левеня":
Левеня. Муз. В. Гребенюка,сл. Н. Іванюка

 

П'ятниця 17.02.23р. (П'ятниця 17.02.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Світ тварин в образотворчому мистецтві. Малювання веселого левенятка, або мрійливого слоника. Анімалістичні зображення"(олівці, фломастери; підручник с.60-61)

1. Робота з підручником.
Перейди за посиланням підручника на с.60 і впізнай тварин, яки зобразив художник:
Підручник


2. Практична робота.
Перейди за посиланням і переглянь відеоролики як намалювати левеня і слоненя, а потім самостійно намалюй веселе левенятко, або мрійливого слоника:
Малюємо веселе левеня
Малюємо слоненя

 

Понеділок 20.02.23р. (Понеділок 20.02.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Світ птахів в музиці. К. Сен-Санс.Цикл «Карнавал тварин». Півень і кури.Зозуля в хащі лісу.Лебідь. Пісенні загадки.Тембр. Штрихи. Гра «Луна»Театр тіней"(підручник с.62-63)

1. Робота з підручником.
Перейди за посиланням підручника на с.62 і дізнайся, де продовжується наша подорож:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і прослухай п'єси К.Сен - Санса «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі лісу. Ʌебідь. Охарактеризуй музику п'єс.
Порівняй тембри музичних інструментів, які «розповіли» про птахів.
Чи можна музику зозулі виконувати на віолончелі, а лебедя - на барабані?
Кури і півень. К.Сен-Санс «Карнавал тварин»
Зозуля в глибині лісу. К.Сен-Санс «Карнавал тварин»
Лебідь. К.Сен-Санс «Карнавал тварин»


3. Граємо разом.
Перейди за посиланням і спробуй відтворити ритм, а потім уяви себе птахом, який виконує фантастичний танок під музику і передай його рухи руками - «крилами»:
Музична гра "Веселий ритм"


Вівторок 21.02.23 (П'ятниця 24.02.23р. - 2Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Світ птахів в образотворчому мистецтві. Вправляння в малюванні птахів. Створення сторінки Червоної книги за малюнком птаха"(акварель, гуаш; підручник с.64-65)

1.Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і переглянь відеоурок, а потім потренуйся малювати птахів і спробуй створити сторінку Червоної книги з малюнком птаха:
Малювання птахів . Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха .


Вівторок 28.02.23р. (П'ятниця 03.03.23р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "К. Сен-Санс Цикл «Карнавал тварин» Кенгуру. Акваріум. Муз. В. Гребенюка сл.
Е. Саталкіної «Кенгуру»" (підручник с.66-67)

1. Робота за підручником.
Перейди за посиланням підручника і на с.66 дізнайся про нового музичного героя:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і прослухай п'єси К.Сен-Санса «Карнавал тварин» Кенуру. Акваріум.
Як музика передала характер кенгуру"?
Яких риб ти уявляєш в акваріумі?
Кенгуру. К.Сен-Санс «Карнавал тварин»
К.Сен-Сан - Аквариум


3. Співаємо разом.
Перейди за посиланням і заспівай пісню:
"Кенгуру". Муз. В. Гребенюка, сл. Є. Саталкіної


П'ятниця 03.03.23р. (П'ятниця 03.03.23р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Цікавий підводний світ. Малювання рибок в акваріумі" (воскові олівці, акварель; підручник с.68-69)

1. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і переглянь відеоурок:
Відеоурок " Утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі"


2. Практична робота.
Намалюй рибок в акваріумі (воскові олівці). Зафарбуй аркуш блакитною фарбою різних відтінків (акварель):
Підручник



Дистанційне навчання 31.10-23.12.22р.

Вівторок 01.11.22р. (П'ятниця 04.11.22р. - 2-Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Ансамбль. Пісня А.Філіпенко, В.Панченко «Ой заграйте, дударики» (підручник с.28-29)

1. Робота з підручником.
Перейди за посиланням і прочитай в підручнику хто такі троїсті музики, а потім відгадай загадки с.28:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням прослухай пісню "Троїсті музики":
Троїсті музики


3. Робота з підручником.
Попрацюй з підручником с.29 і прочитай від Лясольки і Барвика Нотну грамоту, а потім зіграй у гру "Де сховались ноти":
Підручник


4. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням послухай і спробуй проспівати пісню А.Філіпенко, В.Панченко «Ой заграйте, дударики»:
Пісня "Ой заграйте, дударики"


П'ятниця 04.11.22р. (П'ятниця 04.11.22р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Оздоблення українських народних інструментів. «Оздоблення музичних інструментів» ( підручник с.30-31)

Гостинні Карпати зачаровують красою гір та прекрасними мелодіями. Жодне гуцульське свято не обходиться без веселих музик, які грають на різних народних інструментах.
Придивись, як прикрашено на картині народні інструменти, костюми, гори, дерева. Розглянь, як оздоблено українські народні інструменти.
За допомогою різних художніх технік створи візерунок, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали. В допомогу тобі підручник с.31:
Підручник

        

Понеділок 07.11.22р. (Понеділок 07.11.22р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Тембр. Пісня Л.Масол, В.Тименко «Кольорова гама» (підручник с.32-33)

Перейди за посиланням і переглянь відеоурок :
Відеоурок


Вівторок 08.11.22р. ( П'ятниця 11.11.22р. - 2 - Г)(образотворче мистецтво)
Тема: "Основні засоби виразності графіки. За допомогою кольорових ліній передати мелодію флейти"(підручник с.34-35)

Перейди за посиланням і переглянь відеоурок:
Відеоурок



Вівторок 15.11.22р. (П'ятниця 18.11.22р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Симфонічна казка С.Прокоф’єв «Петрик і вовк» (слухання; підручник с.36-37)

1. Робота за підручником.
Перейди за посиланням і прочитай в підручнику казку с.36-37
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і прослухай симфоничну казку С.Прокоф'єва "Петрик і вовк". Уяви що виконавці переплутали інструменти. Що на твою думку відбудеться:
Тема Петрика
Тема Дідуся
Тема Пташки
Тема Качки
Тема Кішки


П'ятниця 18.11.22р. (П'ятниця 18.11. 22р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Силует. Композиція «Бережіть птахів»(фарба; підручник с.38-39)

1. Робота з підручником.
Барвик пропонує тобі звернутися до підручника с.38 та прочитати що таке силует і порівняти живописні, скульптурні і силуетні зображення тварин:
Підручник


2. Практична робота.
Намалюй композицію за допомогою фарб "бережіть птахів" . Перейди за посиланням і спробуй намалювати синичку:
Як намалювати птахів


Понеділок 21.11.22р. (Понеділок 21.11.22р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Дерев’яні духові інструменти. Пісня І.Білик «Киця-кицюня» (додаток підручника с.108)

1. Робота з підручником.
Попрацюй з підручником с.108 "Нотний додаток" і прочитай слова до пісні І.Білика "Киця-кицюня":
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням послухай і спробуй проспівати пісню І.Білика "Киця-кицюня":
Пісня "Киця-кицюня"


Вівторок 22.11.22 (П'ятниця 25.11.22р. - 2Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Силует. Композиція «Котик»(крупа, клей; підручник с.38-39)

1. Робота підручником.
Барвик пропонує тобі звернутися до підручника с.38 та повтори, що таке силует:
Підручник


2. Практична робота.
Перейди за посиланням і подивись відеоролик, як за допомогою крупи можна створити композицію "Метелик". Попроси дорослих, щоб допомогли тобі намалювати, або роздрукувати силует котика і створи композицію із крупи:
Малюнки із крупи


Понеділок 28.11.22р. ( Понеділок 28.11.22р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Симфонічна казка С.Прокоф’єв «Петрик і вовк» (слухання; підручник с.40-41)

1. Робота за підручником.
Перейди за посиланням і прочитай казку до кінц в підручнику казку с.40-41
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням і прослухай тему Вовка і пригадай всіх героїв симфоничної казки С.Прокоф'єва "Петрик і вовк". Уяви що виконавці переплутали інструменти. Що на твою думку відбудеться:
Тема Вовка
Теми всіх героїв казки


Вівторок 29.11.22р. (П'ятниця 02.12. 22р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:" Композиція «Казковий ліс» (акварель, трубочка для соку; підручник с.42-43)

1. Робота з підручником.
Барвик пропонує тобі звернутися до підручника с.43 та подивитись, як за допомогою фарби і трубочки можна зобразити листочок. Спробуй цим способом намалювати ліс:
Підручник


2. Практична робота.
Намалюй композицію за допомогою фарби і трубочки для соку "Осінній ліс". Перейди за посиланням і переглянь відеоролик "кляксографія":
Кляксографія



Понеділок 05.12.22 (Понеділок 05.12.22 - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема:"Музичні твори на зимові свята. Українська народна пісня «Ой хто Миколая любить»( підручник с.44-45)

1. Робота з підручником.
Перейди за посиланням і прочитай в підручнику кі зимові свята скоро прийдуть с.44:
Підручник


2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і переглянь мультфільм Різдво:
Мультфільм


- Перейди за посиланням послухай і проспівай пісню "Ой, хто Миколая любить":
Пісня "Ой, хто Миколая любить"


Вівторок 06.12.22 (П'ятниця 09.12.22р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема:"Композиція «Рамка для фотографій» (воск,фарби; підручник с.46-47)

1. Практична робота.
Скористайся сторінками підручника с.47 і виготуй фоторамку. Для цього приготуй картон і воск (свічку). Намалюй воском візерунок, а потім зафарбуй. Виріж -фоторамка готова:
Підручник


Перейди за посиланням і переглянь відеоролик, як малюють воском і фарбою:
Відеоролик "Малювання воском і фарбою"


Вівторок 13.12.22 (Понеділок 05.12.22р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Музичні твори на зимові свята. Пісня Дж.П’єрпонт «Дзвоники дзвенять»(підручник с.44-45)

Перейди за посиланням і переглянь відеоролик, як святкують Різдво у країнах Європи:
Відеоролик "Як святкують Різдво у країнах Європи


Перейди за посиланням, послухай і вивчи пісню Дж.П’єрпонт «Дзвоники дзвенять»:
Пісня "Дзвоники дзвенять"


Вівторок 06.12.22 (П'ятниця 09.12.22р. - 2-Г)
(образотворче мистецтво)
Тема: "Витинанка. Різдвяна витинанка «Янголятко» (підручник с.46-47
)

Пригадай що таке витинанка. Перейди за посиланням і подивись відеоролик про музей витинанки:
Відеоролик "Музей витинанки"


Перейди за посиланням і виготов витинанку "Янгол":
Відеоролик "Янгол"


Понеділок 19.12.22 (Понеділок 19.12.22 - 2 - Г) (музичне мистецтво)
Тема: "Завдання від Лясольки «Музична вікторина» (підручник с.48)

- Перейди за посиланням і попрацюй в підручнику с.48. Виконай завдання від Лясольки, при необхідності звернись до попередніх уроків:
Підручник


Вівторок 20.12.22 (П'ятниця 23.12.22р. - 2-Г) (образотворче мистецтво)
Тема: "Завдання Барвика"(підручник с.49)

- Скористайся сторінками підручника с.49 і виконай завдання від Барвика:
Підручник

 

 Дистанційне навчання

Тема: "Звуки та кольори в природі"

 Понеділок  12.09.22   (музичне мистецтво)

1. Перейди за посиланнями і спочатку прослухай В.Косенко "Пасторальна", а потім з'ясуй значення деяких слів:

В. Косенко «Пасторальна»

Відомості про терміни пастораль, регістр, фермата


2. Перейди за посиланням  прослухай і спробуй проспівати пісню:

Демонстрація пісні «Пішли діти в поле»

Караоке. Пісня «Пішли діти в поле»

 

Понеділок 12.09.22  (образотворче мистецтво)

     Природа зачаровує нас багатством кольорів. Художники пишуть картини, змішуючи фарби на палітрі. Так вони утворюють на полотні чи папері безліч різних відтінків кольору.
     Намалюй композицію «Осіннє чудо-дерево». Застосуй один із запропонованих способів зображення,  використовуючи різні відтінки потрібного кольору. В допомогу тобі підручник с.11.

Підручник


                          Тема: "Осінні перетворення"

 Вівторок 20.09.22  (П'ятниця 23.09.22р. - 2 - Г) (музичне мистецтво)

1. Перейди за посиланням і опрацюй в підручнику с.12,13:


2. Перйди за посиланням і прослухай А.Вівальді "Осінь":

Осінь - А.Вівальді


П'ятниця 23.09.22р. (образотворче мистецтво)

1. Перейди за посиланням і разом з Лясолькою і Барвиком розглянь репродукції:


2. А ти знаєш, що квіти нагадують багато різних предметів, які зустрічаються нам в природі. Поглянь:


3. А тепер намалюй свою квіткову галявину. В цьому тобі допоможе  Барвик:



Тема: "Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці"

 Вівторок  27.09.22  (П'ятниця 30.09.22 - 2 - Г) (музичне мистецтво)

1. Перейди за посиланням і  розглянь в підручнику на с.17 що таке нотна грамота:

Підручник


2. Що ж, пропоную тобі прослухати і заспівати пісню «Хмаринки»:


 Понеділок 26.09.22р.  (образотворче мистецтво)

1. Скористайся посиланнм підручника і прочитай історію про веселі хмаринки на с.18, а потім скориставшись інформацією на с.19 разом з Лясолькою і Барвиком поексперементуй з синім кольором:

2.А тепер намалюй композицію «Хмаринки-мандрівниці» і передай у ній свій настрій. В своїй роботі можеш використовувати гуаш.


                         Тема: " Ритми осіннього дощу"

 Вівторок 04.10.22  (П'ятниця 07.10.22 - 2 - Г) (музичне мистецтво)

1. Любий друже, пропоную тобі знову подорож разом з Лясолькою і Барвиком, де ти зможеш дізнатися, що таке музичний ритм. Швидше переходь за посиланням:

2. А тепер пропоную тобі прослухати і проспівати пісеньку А.Мігай, Н. Кулик «Дощик»:

Дощик пісня+текст


П'ятниця 07.10.22  (образотворче мистецтво)

1. Барвик пропонує тобі звернутися до підручника с.22 та прочитати про графіку та штрихи у живопису:

2. Практична робота.
А тепер візьми кольорові олівці і намалюй грибок під дощем у вітряний день. При потребі звернись до підручника с.23


Тема: "Про що розповів натюрморт"

 Вівторок 11.10.22  (П'ятниця 14.10.22 - 2 - Г) (музичне мистецтво)

1. Перейди за посиланням і попрацюй в підручнику с.24:

Підручник


2. Перейди за посиланням прослухай і проспівай українську народну пісню "Ходить гарбуз по городу":

Українська народна дитяча пісня «Ходить гарбуз по городу»


Понеділок 14.10.22  (образотворче мистецтво)

1. Скористайся сторінками підручника (с.26) і з'ясуй, що таке натюрморт:
Підручник


2. Перейди за посиланням і послухай розповідь Барвика  про що розповів натюрморт:
Про що розповів натюрморт

3. А тепер візьми фарби і намалюй смачненький натюрморт із кавуна і квітів.

Тема: "Про що розповів натюрморт"

 Вівторок 18.09.22  (П'ятниця 21.10.22 - 2 - Г) (музичне мистецтво)

Перейди за посиланням і прослухай  українську народну пісню «Женчичок-бренчичок» у музичному супроводі та

А капела (з'ясуй зі словничка значення цього слова): 
Українська народна пісня Женчичок-бренчичок у музичному супроводі
Женчичок-бренчичок (Жниварські пісні )

 


П'ятниця 21.10.22  (образотворче мистецтво)

Пригадай що таке натюрморт і про що він може розповісти. Перейди за посиланням та подивись відеоурок з цієї теми. Для роботи приготуй пластилін:

Про що розповів натюрморт. Ліплення «Веселі овочі»








Комментариев нет:

Отправить комментарий