Як ти можеш себе оцінити:
- ти отримав від 1-3 балів, нажаль, у тебе низький рівень знань (н.р.);
- ти отримав від 4-6 балів - отримав середній рівень (с.р.);
- ти отримав від 7-9 балів - отримав достатній рівень (д.р.);
- ти отримав 10-12 балів - отримав високий рівень (в.р.)
Якщо ти не допустив жодної помилки, молодець. Якщо помилився, пропрацюй матеріал ще раз.
Дистанційне навчання 29.05-31.05.23р.
Понеділок 29.05.23р.
Тема: "Чому природа потребує охорони. Заповідники" (підручник с.133-134)
Zoom-конференція о 09год 00хв і 15год 45хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоролик "Чому природа потребує охорони. Заповідники"
2. Робота з підручником.
- Прочитай в підручнику на с.133 що таке заповідник.
- На с.134 в підручнику дізнайся, як ростуть і розвиваються тварини і рослини в заповідниках.
- Дізнайся якого числа відзначають День заповідників.
- Запам'ятай декілька заповідників на території України:
Підручник
Середа 31.05.23р.
Тема: "Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку" (підручник с.133-134; друкований зошит с.78-80)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням, переглянь відеоурок і приготуйся виконати всі завдання:
Відеоурок "Наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку"
2. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- За бажанням можеш виконати завдання в друкованому зошиті на с.78-80.
Четвер 18.05.23р.
Тема: "Діагностувальна робота. Ґрунт. Форми земної поверхні "
Перейди за посиланням і пройди тест. Будь уважним, не поспішай і у тебе все вийде.
Зверни увагу, у скільки балів оцінюється кожне завдання. Якщо в завданні, яке оцінюється в три бали ти правильно обрав лише два правильних варіанта відповідей, значить за завдання ти отримуєш не три, а два бали.
Самостійно визнач рівень, на якому ти виконав завдання. Бажаю успіхів!
Тест(обов'язково)
Дистанційне навчання 22.05-25.05.23р.
Понеділок 22.05.23р.
Тема: "Які турботи у тварин влітку" (підручник с.122-124; друкований зошит с.72-73)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням, переглянь відеоурок. Будь уважним, намагайся запам'ятати те, про що почуєш:
Відеоурок "Літні явища у житті тварин"
2. Робота з підручником.
- Прочитай про життя метеликів на с.122 в підручнику.
- Познайомся зі зміною життя у водоймах з настанням літа. Про це ти дізнаєшся з матеріалу підручника на с.122-123.
- Не забудь дізнатися і про зміни в житті птахів на с.123.
- Запам'ятай про основні зміни в житті тварин влітку і вивчи висновок на с.124 в підручнику:
Підручник
3. Робота в зошиті.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Підпиши назви метеликів та пронумеруй по порядку стадії розвитку жаби в друкованому зошиті с.72 №3 і №4:
- Допиши заходи, які допоможуть убезпечитися від комарів в завданні №8 на с.73 в друкованому зошиті:
Вівторок 23.05.23р.
Тема: "Чому природа потребує охорони. Як дорослі доглядають за довкіллям" (підручник с.131-132; друкований зошит с.77)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і прослухай казку "Бережи природу". Зроби для себе висновки:
Казка "Бережи природу"
2. Робота з підручником.
- Опрацюй малюнки на с.131-132 в підручнику і дай відповіді на запропоновані запитання:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Познач малюнки, на яких зображено дбайливе ставлення людей до природи на с.77 №5 і №6:
Четвер 25.05.23р.
Тема: "Чому природа потребує охорони. Червона книга України" (підручник с.132-133; друкований зошит с.73)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відео. Запам'ятай:
- що таке Червона книга України;
- які рослини занесені в Червону книгу (3-4 види);
- які тварини занесені в Червону книгу України (3-4 види):
Відео "Червона книга України"
2. Робота з підручником.
- Закріпи свої знання і розаглянь в підручнику на с.13-133 малюнки про ролини і тварин, які занесені дот Червоної книги України
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- В друкованому зошиті на с.76 №4 запиши назви рослин і тварин, які занесені до Червоної книги України:
Дистанційне навчання 15.05-18.05.23р.
Понеділок 15.05.23р.
Тема: "З якої ягоди намисто? Їстівні та отруйні ягоди" (підручник с.118-120; друкований зошит с.69-70)
Zoom-конференція о 09год 00хв і о 15год 45хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "З якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди "
2. Робота з підручником.
- Попрацюй з матеріалом підручника с.118-120 і запам'ятай:
- що таке ягоди;
- де ростуть ягоди ;
- які ягоди називають отруйними:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Впізнай рослину за описом і підпиши в друковному зошиті с.69 №2:
- На с.70 в друкованому зошиті №4 і №5 познач отруйні ягоди:
- Вивчи правила безпеки, коли знайшов отруйні ягоди.
Середа 17.05.23р.
Тема: "Отруйні речовини" (підручник с.120-121; друкований зошит с.71)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням, переглянь відеоролик та запам'ятай правила безпечної поведінки з отруйними речовинами:
Відеоролик "Отруйні речовини"
2. Робота з підручником.
- Прочитай в підручнику с.120-121 і дізнайся:
- що може бути отруйним крім рослин, ягід, грибів;
- яку шкоду можуть спричинити різні отруйні речовини;
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Познач неправильні дії дітей в завданні з друкованого зошита на с.71 №6:
Четвер 18.05.23р.
Тема: "Діагностувальна робота. Ґрунт. Форми земної поверхні "
Перейди за посиланням і пройди тест. Будь уважним, не поспішай і у тебе все вийде.
Зверни увагу, у скільки балів оцінюється кожне завдання. Якщо в завданні, яке оцінюється в три бали ти правильно обрав лише два правильних варіанта відповідей, значить за завдання ти отримуєш не три, а два бали.
Самостійно визнач рівень, на якому ти виконав завдання. Бажаю успіхів!
Тест(обов'язково)
Дистанційне навчання 08.05-11.05.23р.
Понеділок 08.05.23р.
Тема: "Ознайомлення з гірськими породами та їх властивостями" (підручник с.111-112; друкований зошит с.65)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок і запам'ятай особливості деяких гірськи порід:
Відеоурок "Гірські породи "
2. Робота з підручником.
- Прочитай матеріал в підручнику на. с111 про гірськи породи і їх властивості:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Виконай завдання в друкованому зошиті на с.65 №5 і заповни табличку:
Вівторок 09.05.23р.
Тема: "Як утворюється ґрунт" (підручник с.114-115; друкований зошит с.66)
Zoom-конференція о 10год 00хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок.
Відеоурок "Що таке ґрунт? Його значення та утворення. Види ґрунтів"
2. Робота з підручником.
- Прочитай в підручнику с.114 яке значення має слово -ґрунт-.
- На с.115 в підручнику вивчи поняття -ґрунт-, якою буває його товщина:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Виконай завдання в друкованому зошиті на с.66 №1, №2 і №3:
Четвер 11.05.23р.
Тема: "Дослідження складу ґрунту" (підручник с.115-117; друкований зошит с.67-68)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і переглянь відеоурок. Пригадай як утворюється ґрунт і дізнайся, зого складається ґрунт:
Відеоурок "Як утворюється ґрунт. Дослідження складу ґрунту"
2. Робота з підручником.
- Прочитай повідомлення на с.115 в підручнику про склад ґрунту.
- Що є основною властивістю ґрунту
- Вивчи висновок на с.117 в підручнику і запам'ятай що таке ґрунт і з чого він складається:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Закріпи свої знання про склад ґрунту, значення підземних мешканців для ґрунту і запиши назви тварин, які мешкають у ґрунті, в друкованому зошиті на с.67 №4, №5 і №6:
Понеділок 01.05.23р.
Тема: "Яка шана книжкам" (підручник с.103-107; друкований зошит с.58-60)
Zoom-конференція о 09год 00хв і о 15год 45хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Яка шана книжкам"
2. Робота з підручником.
- Розглянь в підручнику с.104 малюнки про те, як народжувалась книга і як виготовляють папір.
- А на с.106-107 в підручнику дізнайся про правила збереження книги,та правила читача:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Пронумеруй малюнки по порядку як виготовляють папір в друкованому зошиті на с.60 №6:
Середа 03.05.23р.
Тема: "Які бувають форми земної поверхні" (підручник с.108-109; друкований зошит с.61-62)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Які бувають форми земної поверхні"
2. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал підручника с.108-109. З'ясуй:
- як на карті позначають рівнини і гори;
-розгляньте карту Украʀни. З'ясуй, що на ній займає більше місця - гори чи рівнини?
- Які гори є на території краʀни;
- вивчи висновок на с.109 в підручнику:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.61 №2, №3 і №4:
- Попрацюй з контурною картою в друкованому зошиті на с.63 і виконай завдання з зошита на с.62 №7:
Четвер 04.05.23р.
Тема: "Чи є у підземелля таємниці" (підручник с.110-111; друкований зошит с.64-65)
1. Досліджуємо медіа.
- Перйди за посиланням і зіграй у гру та впізнай по звуку явище природи:
Відеоурок "Чи є у підземелля таємниці"
2. Робота з підручником.
- Прочитай відомості на с.110 в підручнику про гірські породи і корисні копалини.
- На с.111-112 познайомся з деякими корисними копалинами:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Перейди за посиланням та виконай завдання на с.64 №1 і №2 в друкованому зошиті:
Дистанційне навчання 17.04-20.04.23р.
Понеділок 17.04.23р.
Тема: "Як поводитися з іншими" (підручник с.86-87; друкований зошит с.49)
Zoom-конференція о 09год 00хв і о 15год 45хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як поводитись з іншими"
2. Робота з підручником.
- Попрацюй з матеріалом підручника с.86 і проаналізуй схему та назви, що ти маєш контролювати в собі.
- На с.87 попрацюй з малюнком і обери праавильні слова, які не образять інших
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Користуючись матеріалами підручника с.62-63 виконай завдання в друкованому зошиті на с.49 №5:
Середа 19.04.23р.
Тема: "Які зміни в житті звірів спостерігаються навесні" (підручник с.88-89; друкований зошит с.50-51)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоролик "Звірі навесні"
2. Робота з підручником.
- Прочий в підручнику с.88-89 і дізнайся, як починає змінюватися життя звірів з приходом весни;
- коли виходить з зимової сплячки ведмідь;
- як змінюєтьс життя зайчат:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Познач назви звірів, які прокидаються після зимової сплячки №1 с.50 в друкованому зошиті:
- Познач весняні явища в житті звірів с.50 №4 в друкованому зошиті:
Четвер 20.04.23р.
Тема: "Які зміни в житті звірів спостерігаються навесні (продовження). Ланцюги живлення" (підручник с.89-91; друкований зошит с.50)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням, переглянь ще раз відеоурок життя звірів навесні та відеоролик і пригадай, що таке ланцюг живлення:
Відеоурок "Життя звірів навесні"
Відеоролик "Ланцюг живлення"
2. Робота з підручником.
- Продовж поглиблювати свої знання про життя звірів навесні з матеріалу підручника на с.89-90.
- Дізнайся про життя лисиці, вовка, лося.
- Пригадай що таке ланцюг живлення:
Підручник
3. Робота в зошиті.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Познач правильний ланцюг живлення в друкованому зошиті с.50 №2:
Дистанційне навчання 24.04-27.04.23р.
Понеділок 24.04.23р.
Тема: "Чому потрібно дбати про довкілля" (підручник с.92-94; друкований зошит с.53-54)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Чому потрібно дбати про довкілля"
2. Робота з підручником.
- Прочитай вірш В.Чуба "Що таке довкілля?" на с.92 в підручнику.
- На с.93 підручника прочитай що таке утилізація і чому краще використовувати особливі торбинки (ткані, паперові), а для сміття - біорозкладальні пакети.
- Дізнайся зі с.94 в підручнику, хто такі екологи:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Склади правила поведінки в природі в друкованому зошиті с.53 №4:
- Познач в кожній парі предметів той, який не шкодить нашому оточенню на с.54 №8:
Вівтрок 26.04.23р.
Тема: "Діагностувальна робота. Святковий календар навесні. Птиці та звірі навесні. Довкілля"
Zoom-конференція о 10год 00хв
Перейди за посиланням і пройди тест. Будь уважним, не поспішай і у тебе все вийде.
Зверни увагу, у скільки балів оцінюється кожне завдання. Якщо в завданні, яке оцінюється в три бали ти правильно обрав лише два правильних варіанта відповідей, значить за завдання ти отримуєш не три, а два бали.
Самостійно визнач рівень, на якому ти виконав завдання. Бажаю упіхів!
Тест(обов'язково)
Четвер 27.04.23р.
Тема: "Із чого починається літо" (підручник с.65-66; друкований зошит с.55-57)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоурок "Із чого починається літо.Літні місяці"
2. Робота з підручником.
- Дізнайся на с.98 в підручнику про літні зміни в живій та нежівій природі і порацюй з прислів'ями.
- На с.99-100 підручника ти дізнаєшся що таке туман, роса, веселка.
- Вірші в підручнику на с.102 допоможуть тобі запам'ятати послідовність літніх місяців і ніколи не помилятися:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- В друкованому зошиті на с.56 №5 і №6 познач літні явища, які відбуваються в живій та неживій природі:
Дистанційне навчання 03.04-06.04.23р.
Понеділок 03.04.23р.
Тема: "Чи є у весни святковий календар" (підручник с.71-72; друкований зошит с.40)
Zoom-конференція о 09год 00хв і о 15год 45хв
1. Робота з підручником.
- Прочитай в підручнику с.71-72 які ще святкові дні нам принесе весна?
- Про які свята ти не знав?
- Яке свято тебе вразило?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок і ще раз пригадай весняні свята:
Відеоурок "Святковий календар весни "
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Впиши назви святкових днів навесні в друкованому зошиті на с.40 №8:
Середа 05.04.23р.
Тема: "Як птахи зустрічають весну" (підручник с.75-76; друкований зошит с.41-42)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як птахи зустрічають весну"
2. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.75-76. З'ясуй:
- від чого залежить час прильоту птахів;
- які птахи прилітають найпершими;
- яка особливість кожної пташки:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.41-42 №2-№5:
Четвер 06.04.23р.
Тема: "Які бувають джерела звуку" (підручник с.77; друкований зошит с.43-44)
1. Робота з підручником.
- Прочитай на с.77 в підручнику що таке природні і штучні звуки.
- Що таке шум?
- Як шум впливає на спосіб життя:
Підручник
2. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Перейди за посиланням та виконай завдання на с.43 №1-3 в друкованому зошиті. Тобі потрібно позначити звуки від найгучнішого до тихого та визначити природні та штучні звуки:
- Виконай завдання з друкованого зошита на с.44 №4 і №6:
3. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і зіграй у гру та впізнай по звуку явище природи:
Відеогра "Явища природи. Гра впізнай по звуку"
Дистанційне навчання 10.04-13.04.23р.
Понеділок 10.04.23р.
Тема: "Чому птахи в’ють гнізда" (підручник с.78-81; друкований зошит с.45-46)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Чому птахи в'ють гнізда"
2. Робота з підручником.
- Прочитай на с.78-81 в підручнику і дізнайся про гніздування птахів.
- Як будують і облаштовують свої гнізда різні пташки.
- Як птахи доглядають за пташенятами:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Виконай завдання з друковного зошита с.45 №1:
Вівторок 11.04.23р.
Тема: "Користь птахів у природі" (підручник с.82-83; друкований зошит с.46)
Zoom-конференція о 10год 00хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок.
Відеоурок "Користь птахів у природі"
2. Робота з підручником.
- Прочитай з підручнику с.82-83 яку користь приносять птахи природі і пригадай ланцюг живлення:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Виконай завдання в друкованому зошиті на с.46 №7:
Четвер 13.04.23р.
Тема: "Хто потребує особистого простору" (підручник с.84-85; друкований зошит с.47-48)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Хто потребує особистого простору "
2. Робота з підручником.
- Прочитай текст на с.84-85 про особистий простір.
- Дізнайся, як треба поважати особистий простір іншої людини.
- Навчись відстоювати свій особистий простір:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Виконай завдання з друкованого зошита с.47-48 №1-№4:
Дистанційне навчання 27.03-30.03.23р.
Понеділок 27.03.23р.
Тема: "Корисні звички" (підручник с.66-67)
1. Робота з підручником.- Обери із запропонованого переліку корисні звички с.67 в підручнику.
- Добери до слова -корисні- протилежне зазначенням.
- Як можна позбутися шкідливих звичок?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Корисні звички"
3. Завдання для самостійного опрацювання.
- Перейди за посиланням і переглянь відеогру, яка допоможи тобі запам'ятати корисні звички:
Відеогра "Так чи ні?" Шкідливі та корисні звички"
Вівторок 28.03.23р.
Тема: "Чи є у весни святковий календар. Свято матері" (підручник с.68-69; друкований зошит с.39-40)
Zoom-конференція о 10год 00хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Чи є у весни святковий календар? Свято Явдохи, 8 Березня, День Матері"
2. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.68-69. З'ясуй:
- що таке веснянки;
- прочитай веснянку і вірш;
- як звучить слово -мама- різними мовами;
-доберіть по кілька пестливих слів до слів бабуся, сестричка :
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Прочитай текст О.Бунця "Маленькі помічниці" с.39 №5 в друкованому зошиті. Перекажи цей текст.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Обведи продукти, з яких можна приготувати святковий пиріг с.40 №6 в друкованому зошиті.
Четвер 30.03.23р.
Тема: "Чи є у весни святковий календар. Великдень" (підручник с.70-71; друкований зошит с.38-39)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Чи є у весни святковий календар? Великдень, День пам'яті та примирення"
2. Робота з підручником.
- Прочитай оповідання на с. 69-70 підручника і дізнайся що таке крашанка, крапанка, дряпанка,писанка;
- прочитай вірш П.Воронька "Великдень" в підручнику на с.79:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Розгадай кросворд на с.38 №3:
4. Завдання для самостійного опрацювання
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- заверш малюнки писанки в друкованому зошиті №4 на с.39:
Дистанційне навчання 20.03-24.03.23р.
Понеділок 20.03.23р.
Тема: "Як змінюється життя у водоймах навесні" (підручник с.62-63; друкований зошит с.33-34)
Zoom-конференція о 09год 00хв і о 15год 45хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як змінюється життя риб навесні"
2. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.62-63. З'ясуй:
- що відбувається з рибами з приходом весни;
- що таке -нерест- у риб;
- як відбувається -нерест- і від чого він залежить;
- яке життя раків навесні;
- дізнайся про життя жаб:
Підручник
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Користуючись матеріалами підручника с.62-63 виконай завдання в друкованому зошиті на с.33-34
Середа 22.03.23р.
Тема: "Як приймати рішення" (підручник с.65-66; друкований зошит с.35-37)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоролик "Вчимося приймати рішення"
2. Робота з підручником.
- Попарцюй з малюнками, розташованими в підручнику с.65-66 і виконай завдання. Подумай:
- як вчинити в певній ситуації ;
- вчимося оцінювати вчинки;
Підручник
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Користуючись матеріалами підручника, виконай завдання в друкованому зошиті с.35 №1 і №2; с.36 №3 і №4.
Четвер 23.03.23р.
Тема: "Діагностувальна робота. Природа навесні. Як стати винахідником та правильно прийняти рішення"
Перейди за посиланням і пройди тест. Будь уважним, не поспішай і у тебе все вийде.
Зверни увагу, у скільки балів оцінюється кожне завдання. Якщо в завданні, яке оцінюється в три бали ти правильно обрав лише два правильних варіанта відповідей, значить за завдання ти отримуєш не три, а два бали.
Самостійно визнач рівень, на якому ти виконав завдання.
Бажаю успіхів!
Тест (обов'язково)
Дистанційне навчання 13.03-17.03.23р.
Понеділок 13.03.23р.
Тема: "Як стати винахідником " (підручник с.52-55; друкований зошит с.27-28)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як стати винахідником"
2. Робота з підручником.
- Прочитай на с.52 в підручнику визначення слова -винахід-
- Дізнайся на с.52-53 в підручнику, як з'являються винаходи.
- На с.53-54 в підручнику прочитай і дізнайся які винаходи створили діти:
Підручник
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Виконай завдання з друковного зошита с.27-28 №4, №5 і №6:
Вівторок 14.03.23р.
Тема: "Як почуваються рослини навесні" (підручник с.56-58; друкований зошит с.29)
Zoom-конференція о 10год 00хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок.
Відеоурок "Рослини навесні"
Запам'ятай з відеоуроку:
- що таке сукорух;
- як відбувається цвітіння бруньок;
- цвітіння рослин (які зацвітають першими, а які останні).
2. Робота з підручником.
- Ознайомся з інформацією з підручника с.56-58
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Виконай завдання в друкованому зошиті на с.29 №1, №2 і №3.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Відеоурок "Рослини навесні"
- Опрацюй матеріал відеоуроку і запам'ятай:
- що таке сукорух;
- як відбувається цвітіння бруньок;
- цвітіння рослин (які зацвітають першими, а які останні).
Четвер 16.03.23р.
Тема: "Які комахи з’являються першими навесні" (підручник с.59-61; друкований зошит с.31-32)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Комахи навесні. Які комахи навесні з'являються першими"
2. Робота з підручником.
- Прочитай текст на с.59-60 про веснянку, кропив'янку, мураху, муху і джмеля.
- Коли яка комаха прокидається?
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Познач назви метеликів в друкованому зошиті на с.31 №2:
- Пронумеруй комах у послідовності їх появи навесні в друкованому зошиті на с.31 №3:
4. Небезпечні комахи.
- Прочитай по небезпечних комах навесні в підручнику на с.61:
Підручник
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Дізнайся в дорослих, з інших інформаційних джерел правила безпеки на природі, щоб запобігти укусів кліщів та ос.
- Виконай завдання з друкованого зошита с.32 №4 і №6:
Дистанційне навчання 06.03-10.03.23р.
Понеділок 06.03.23р.
Тема: "Правила поведінки під час грози. Як з’являються сонячні зайчики?" (підручник с.42-45; друкований зошит с.21)
Zoom-конференція о 09год 00хв і о 15год 45хв
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.42-43. З'ясуй:
- що таке гроза, грім і блискавка;
- як треба поводитись під час грози:
Підручник
2. Проводимо досліди.
- Тобі знадобиться дзеркальце. Скоритайся описом в підручнику на с.44 і "створи" свого сонячного зайчика:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрезентація "Правила поведінки під час грози"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.21 №9, №10 і №11.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
- Опрацюй матеріал підручника с.42 і запам'тай, що таке гроза, грім і блискавка:
Підручник
- За відеопрезентацією вивчи правила, як треба поводитись під час грози:
Відеопрезентація "Правила поведінки під час грози"
Середа 08.03.23р.
Тема: "Якою буває погода навесні. Відлига. Льодохід. Повінь." (підручник с.45-47; друкований зошит с.22-23)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Погода навесні. Відлига, повінь, льодохід"
2. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.45-47. З'ясуй:
- що таке відлига, за яких умов вона відбувається;
- як відбувається льодохід;
- що таке повінь:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.22-23.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
- Скористайся матеріалами підручника (с.45-47), щоб запам'ятати поняття відлига, льодоід, повінь.
- Вивчи висновок на с.47 в підручнику:
Відеоурок "Погода навесні. Відлига, повінь, льодохід"
Підручник
Четвер 09.03.23р.
Тема: "Як здійснити задумане" (підручник с.48-50; друкований зошит с.24-26)
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як здійснити задумане"
2. Робота з підручником.
- Прочитай оповідання на с. 48-49 підручника і дай відповіді на запитання.
- На с.50 в підручнику прочитай, яку людину називають підприємливою і що треба робити, щоб такою стати.
Підручник
3. Завдання для самостійного опрацювання
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.24-26.
Дистанційне навчання 27.02-03.03.23р.
Понеділок 27.02.23р.
Тема: "Правила спілквання з тваринами" (підручник частина 2 с.29-31; друкований зошит 2 частина с.16)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.29-31. З'ясуй:
- правила поведінки з незнайомими собаками;
- загальні правила поведінки з тваринами;
- що означає дресирувати тварину:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.16 №4 і №5.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.29-31. Запам'ятай, правила поведінки з незнайомими собаками;
- загальні правила поведінки з тваринами;
- що означає дресирувати тварину:
Підручник
Вівторок 28.02.23р.
Тема: "Чи завжди треба бути добрим" (підручник частина 2 с.31-33; друкований зошит 2 частина с.17-18)
Zoom-конференція о 10год 00хв
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.31-33. З'ясуй:
- що таке доброта;
- хто такі друзі;
- які існують правила дружби:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Чи завжди треба бути добрим"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.17 №3 і №4 і с.18 №5 і №6.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.31-33. Запам'ятай:
- що таке доброта;
- хто такі друзі;
- які існують правила дружби:
Підручник
Четвер 02.03.23р.
Тема: "Як упізнати весну. Весняні місяці" (підручник частина 2 с.40-42; друкований зошит 2 частина с.19-20)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.41-42. З'ясуй:
- які зміни в природі відбуваються в березні, квітні і травні;
- що таке гроза, грім, блискавка:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Ознаки весни. Весняні місяці"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.19-20.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.41-42. Запам'ятай, які зміни в природі відбуваються кожного місяця:
Підручник
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.41-42. Запам'ятай, які зміни в природі відбуваються кожного місяця:
Підручник
Дистанційне навчання 20.02-24.02.23р.
Понеділок 20.02.23р.
Тема: "Які бувають потреби?" (підручник частина 2 с.24-26; друкований зошит 2 частина с.13-14)
Zoom-конференція о 09год 00хв і 15год 45хв
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.24-26. З'ясуй:
- що таке потреба;
- які потреби є першочерговими, а які другорядними;
- які потреби є соціальними:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок і ти можеш виконати всі завдання з відеоуроку:
Відеоурок "Які бувають потреби"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.13 №1 і №2.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.24-26. Запам'ятай, що таке потреба;тякі потреби є першочерговими, а які другорядними; які потреби є соціальними:
Підручник
Середа 22.02.23р.
Тема: "Яка користь від знань. «Мова» тварин" (підручник частина 2 с.27-29; друкований зошит 2 частина с.15-18)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.27-29. З'ясуй:
- що відбувається у тварин під час сплячки;
- який період сплячки у різних тварин;
- які є способи спілкування між тваринами;
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок. Ти можеш виконувати завдання з відеоурок:
Відеоурок "Яка користь від знань. «Мова» тварин. Правила спілкування з тваринами"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.15-16.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.27-29. Запам'ятай, що відбувається у тварин під час сплячки;
- який період сплячки у різних тварин;
- які є способи спілкування між тваринами;
- запам'ятай правила поведінки з тваринами:
Підручник
Четвер 23.02.23р.
Тема: "Діагностувальна робота. Природа взимку"
Перейди за посиланням і пройди тест. Будь уважним, не поспішай і у тебе все вийде.
Зверни увагу, у скільки балів оцінюється кожне завдання. Якщо в завданні, яке оцінюється в три бали ти правильно обрав лише два правильних варіанта відповідей, значить за завдання ти отримуєш не три, а два бали.
Самостійно визнач рівень, на якому ти виконав завдання.
Тест(обов'язково)
Дистанційне навчання 13.02-17.02.23р.
Понеділок 13.02.23р.
Тема: "Як зимують риби?" (підручник частина 2 с.16-18; друкований зошит 2 частина с.9)1. Робота з підручником.
1. Робота з підручником.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Тема: "Як зимують риби?" (підручник частина 2 с.16-18; друкований зошит 2 частина с.9)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.16-18. З'ясуй:
- де живуть взимку риби в водоймах;
- як поводить себе сом, короб, карась, лин та минь;
- що таке задуха;
- як рятують риб від замору:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як зимують комахи і риби"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.9 №3, №5 і №6.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.16-18. Запам'ятай, де живуть взимку риби в водоймах; як поводить себе сом, короб, карась, лин та минь; що таке задуха; як рятують риб від замору:
Підручник
Вівторок 14.02.23
Тема: "Як зимують птахи?" (підручник частина 2 с.18-20; друкований зошит 2 частина с.10)
Zoom-конференція о 10год 00хв
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.18-20. З'ясуй:
- де живляться і живуть осілі птахи;
- прочитай які птахи прилітають до нас зимувати;
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Зимуючі і осілі птахи"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.10 №1, №2 і №3.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.16-18 і відеоуроку. Запам'ятай, хто такі осілі птахи, а хто - зимуючі; їх життя взимку:
Підручник
Четвер 16.02.23р.
Тема: "Як зимують звірі?" (підручник частина 2 с.21-23; друкований зошит 2 частина с.11-12)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.21-23. З'ясуй:
- як зимує і живиться зайчик;
- як перживає зиму білочка;
- що робить взимку лисичка;
- зимування ведмедя;
- пригадай ланцюг живлення тварин:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як зимують звірі"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.11 №7, побудь слідопитом і с.12.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.21-23. Запам'ятай, як зимує і живиться зайчик; як перживає зиму білочка; що робить взимку лисичка; зимування ведмедя:
Підручник
Дистанційне навчання 06.02-10.02.23р.
Понеділок 06.02.23р.
Тема: "Чому важливо сортувати сміття?" (підручник частина 2 с.10-12; друкований зошит 2 частина с.5)
Zoom-конференція о 09год 00хв і 15год 45хв
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок з нашої теми, чому важливо сортувати сміття:
Відеоурок "Як правильно сортувати сміття"
2. Робота в зошиті.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.5 №9, №10 і №11.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
Середа 08.02.23р.
Тема: "Як почуваються рослини взимку" (підручник частина 2 с.13-14; друкований зошит 2 частина с.6-7)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.13-14. З'ясуй, що таке бруньки, хвоїнки та пуп'янки і що відбувається з ростом рослин взимку?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як почуваються рослини взимку"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.6 №2, №3 і №4 і с.7 №7.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.13-14. Запам'ятай, що таке бруньки, чим вкриті бруньки, що таке хвоїнки та пуп'янки і що відбувається з ростом рослин взимку?
Підручник
Четвер 09.02.23р.
Тема: "Як зимують комахи" (підручник частина 2 с.16; друкований зошит 2 частина с.8)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал підручника с.16. З'ясуй:
- чи достатньо їжі взимку для тварин;
- як пересуваються дрібні тваринки;
- де зимують комарі;
- де зимують лялечки метелика;
- що відбувається з попелицею;
- як зимують джмелі і оси:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як зимують комахи"
3. Робота з зошитом.
- Закріпи свої знання і виконай завдання в друкованому зошиті на с.6 №2, №3 і №4 і с.7 №7.
Якщо у тебе немає друкованого зошита виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал підручника с.16. Запам'ятай, як пересуваються дрібні тваринки; де зимують комарі; де зимують лялечки метелика; що відбувається з попелицею; як зимують джмелі і оси:
Підручник
Середа 14.12.22р.
Тема: "Який у зими святковий календар. Новий рік" (підручник с.138-139, друкований зошит с.78 )
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію про те, як святкують Новий Рік в різних країнах світу:
Відеопрзентація "Новий Рік в різних країнах світу"
2. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.78 №3.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
Четвер 15.12.22р.
Тема: "Який у зими святковий календар. Різдво" (підручник с. 139, друкований зошит с.78)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал в підручнику на с.139 і дізнайся, на яке зимове свято українці співають веселих колядок":
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоролики про історію назви зимових місяців:
Відеоролик "Різдвяні традиції світу"
3. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.78 №4.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
Дистанційне навчання 19.12-23.12.22р.
Понеділок 19.12.22р.
Тема: "Який у зими святковий календар. Щедрий вечір і старий Новий рік" (підручник с.140)
1. Робота з підручником.
- Прочитай с.139 підручника вірш А.Майданюк "Коляд, коляд, коляда" і с.140 засівальну пісню "Сійяся, родися..."З'ясуй, коли співають колядки, щедрівки та засівальні пісні:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрезентація "Свято Маланки - Щедрий вечір, і Василя - старий Новий Рік "
3. Завдання для самостійного опрацювання.
- Вивчіть напам'ять колядку, щедрівку, або засівальну пісню за власним вибором.
Середа 21.12.22р.
Тема: "Правила поведінки під час новорічних святкувань" (підручник с. 142, друкований зошит с.78 )
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал підручника на с.142, доповни правила поведінки під час новорічних
святкувань:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію про правила встановлення новорічної ялинки:
Відеопрзентація "Безпечний новий рік. Рекомендації від рятувальників"
Четвер 22.12.22р.
Тема: " Правила поведінки під час зимових канікул" (друкований зошит с.79-80)
- Ось і прийшов час відпочинку. Незабаром ти підеш на зимові канікули. В цей період буде відбуватися багато чудових подій: святкування Нового року, свято Меланки та Василя, проведення часу в колі рідних та друзів, різноманітні зимові розваги на свіжому повітрі. І для того, щоб не зіпсувати цей прекрасний проміжок часу, треба дотримуватися певних правил. Перейди за посиланням, переглянь відеоролик і пригадай ці правила, або запам'ятай нові, якщо такі прозвучали:
Відеопрезентація "Зимові канікули. Безпека на канікулах"
- Опрацюй с.79-80 друкованого зошита, виконай завдання:
Друкований зошит
Дистанційне навчання 12.12-16.12.22р.
Понеділок 12.12.22р.
Тема: "Який у зими святковий календар. День Святого Миколая " (підручник с.138, друкований зошит с.77)
1. Робота з підручником.
- Прочитай с.138 підручника вірш В.Паронової "Зустріч" і з'ясуй, яким святом розпочинає зима свій календар. Відповідь відшукайте у вірші ?
- Прочитай українську легенду "Свяитий Миколай". Хто є головним героєм? - Чому він творив добро таємно?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрезентація "День Святого Миколая. Історії і традиції свята"
3. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.77 №1.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
- Виконай завдання з друкованого зошита на с.77 №2. Створи листівку-прохання до Миколая. Листівку оформи за своїм задумом::
Друкований зошит
Середа 14.12.22р.
Тема: "Який у зими святковий календар. Новий рік" (підручник с.138-139, друкований зошит с.78 )
1. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію про те, як святкують Новий Рік в різних країнах світу:
Відеопрзентація "Новий Рік в різних країнах світу"
2. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.78 №3.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
Четвер 15.12.22р.
Тема: "Який у зими святковий календар. Різдво" (підручник с. 139, друкований зошит с.78)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал в підручнику на с.139 і дізнайся, на яке зимове свято українці співають веселих колядок":
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоролики про історію назви зимових місяців:
Відеоролик "Різдвяні традиції світу"
3. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.78 №4.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
Дистанційне навчання 05.12-09.12.22р.
Понеділок 05.12.22р.
Тема: "Які ознаки в зими" (підручник с.127-1, друкований зошит с.71-72)
1. Робота з підручником.
- Прочитайте с.127-128 і з'ясуй, які ознаки крім снігу, можна спостерігати взимку?
- Прочитайте про значення сніжного покриву, а також що таке сніжинки і морози:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрезентація "Ознаки зими"
3. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.71 №3-6 і с.72 №7.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
- Опрацюй ще раз уважно матеріал на с.127-128, або відеопрезентацію і запам'ятай ознаки зими, сніговий покрив, мороз:
Підручник
Середа 07.12.22р.
Тема: "Зимові розваги. Як не замерзнути" (підручник с.128-131, друкований зошит с.73 )
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал на с.128-131 в підручнику.
- Яких правил треба дотримуватися , щоб відпочинок був безпечним?
- За малюнками допоможіть Михайликові обрати правильне рішення.
- Що таке переохолодження та обмороження?
- Що таке метелиця?
- Яким має бути одяг для зимової прогулянки?
- Як не замерзнути?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрзентація "Зимові розваги"
3. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.73 №9.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
- Опрацюй ще раз матеріал на с.128-131, або відеопрезентацію і запам'ятай що таке перемороження, обмороження, метелиця та безпечні правила поведінки відпочинку взимку:
Підручник
Четвер 08.12.22р.
Тема: "Природні і штучні джерела світла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами. Правила пожежної безпеки" (підручник с. 136-137, друкований зошит с.74-76)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал в підручнику на с.126-127 і дізнайся, що таке тепло, які прилади називаються обігрівальними, які обігрівальні прилади використовують в приміщенні:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем"
3. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.74-76 і закріпи свої знання про ознаки та прикмети зима, як треба одягатися взимку.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал в підручнику на с.136-137, або відеоролик і запам'ятай:
- що використовують для отримання тепла у приміщенні;
- які основні правила користування електроприладами:
Підручник
Дистанційне навчання 28.11-02.12.22р.
Понеділок 28.11.22р.
Тема: "Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі" (підручник с.122-123, друкований зошит с.68)
1. Робота з підручником.
- Прочитайте с.122-123 і з'ясуй що таке ланцюг живлення і з чого він починається, а також за малюнками поясни ланцюг живлення:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрезентація "Взаємозв'язки в природі. Ланцюги живлення"
3. Робота з зошитом.
- Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.68 №1-3.
- Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно, або на окремому аркуші:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
- Вивчити та запам'ятай на с.122 що таке ланцюг живлення і з чого він починається:
Підручник
Середа 30.11.22р.
Тема: "Діагностувальна робота. Осінні явища. Як тварини і рослини готуються до зими"
Перейди за посиланням і пройди тест. Будь уважним, не поспішай і у тебе все вийде.
Зверни увагу, у скільки балів оцінюється кожне завдання. Якщо в завданні, яке оцінюється в три бали ти правильно обрав лише два правильних варіанта відповідей, значить за завдання ти отримуєш не три, а два бали.
Самостійно визнач рівень, на якому ти виконав завдання.
Тест(обов'язково)
Четвер 01.12.22р.
Тема: "Зимові місяці " (підручник с.126-127)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй вірші в підручнику на с.126-127 Т.Коломієць та Л.Кондрацької про зимові місяці та вивчи назви зимових місяців:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням та переглянь відеоролики про історію назви зимових місяців:
Відеоролик "Історія назв.Грудень"
Відеоролик "Історі назв. Січень"
Відеоролик "Історія назв. Лютий"
Дистанційне навчання 21.11 - 25.11.22р.
Понеділок 21.11.22р.
Тема: "Як риби готуються до зими" (підручник с.116-117, друкований зошит с.62)
1. Робота з підручником.
- Прочитайте с.116-117, як змінюється життя риб восени:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як зимують комахи і риби"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.62 №1-3.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Вивчити та запам'ятай на с.117 висновок:
Підручник
Середа 23.11.22р.
Тема: "Як птахи готуються до зими" (підручник с.118-119, друкований зошит с.62-65)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал на с.118-119 в підручнику.
- Яких птахів називають осілими.
- Яких — перелітними?
- Чому птахи восени відлітають у теплі краї?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрзентація "Птахи восени"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.62-65.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Перекажи матеріал с.118-119:
Підручник
Четвер 24.11.22р.
Тема: "Як звірі готуються до зими" (підручник с.120-121, друкований зошит с.66-67)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал підручника на с.115-116 і дізнайся яких тварин називають звірами і як звірі готуються до зими:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоролик "Як звірі готуються до зими"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.66-67 і закріпи свої знання про те, як звірі готуються до зими.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Опрацюй матеріал в підручнику на с.120-121 і запам'ятай:
- яких тварин називають звірами;
- як звірі готуються до зими;
- які звірі роблять на зиму запаси корму;
- як змінюється забарвлення хутра у звірів восени;
- які звірі впадають у зимову сплячку:
Підручник
Дистанційне навчання 14.11 -18.11.22р.
Понеділок 14.11.22р.
Тема: "Правила збирання грибів" (підручник с.111-112)
1. Робота з підручником.
- Прочитайте (с. 109), як правильно зрізати гриби.
- Розгляньте малюнки (с. 111). Упізнайте гриби. Який з них ви покладете в кошик?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок " Правила збирання грибів Правила поведінки в лісі"
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Вивчити та запам'ятай на с.111 правила збирання грибів:
Підручник
Середа 16.11.22р.(Вівторок 01.11.22р.-2-Г)
Тема: "Як тварини готуються до зими" (підручник с.112-113, друкований зошит с.58-59)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал на с.112-113 в підручнику.
- Розгляньте малюнки. Назвіть зображених птахів.
- Куди вони відлітають восени? Чого їм бракує взимку?
- Який птах «зайвий»? Чому?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрзентація "Як тварини готуютьс до зими"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.58-59.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Перекажи матеріал с.112-113:
Підручник
Четвер 17.11.22р.
Тема: "Як осінні зміни впливають на комах" (підручник с.115-116, друкований зошит с.60-61)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал підручника на с.115-116 і дізнайся які зміни відбуваються в житті комахх з настанням осені:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоролик "Комахи восени"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.60-61 і закріпи свої знання про те, к комаи зустрічають осінь.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Вивчи висновок на с.116 в підручнику:
Підручник
Дистанційне навчання 07.11 - 11.11.22р.
Середа 09.11.22р.
Тема: "Як рослини готуються до зими" (підручник с.106-108, друкований зошит с.52-54)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал на с.106-108 в підручнику.
- Розгляньте малюнки дерев (с. 107). Порівняйте, як опадає на них листя.
— З якого дерева найпізніше опадає листя?
— Чи всі рослини скидають листя восени?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролики. З них ти дізнаєшся не тільки як рослини готуються до зими, а й чому
листя у певних дерев восени жовтіє, а в інших — червоніє, і чому дерева листя скидають
Відеоролик "Чому листя у певних дерев восени жовтіє, а в інших — червоніє?"
Відеоролик "Чому дерева листя скидають"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.52.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Вивчити на с.108 висновок и спробуй переказати інформацію на с.106-108:
Підручник
Четвер 10.11.22р.
Тема: "Чи всі гриби їстівні" (підручник с.108-110, друкований зошит с.55-57)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал на с.108-110.
- Розгляньте світлини (с. 109). Які із цих грибів ви знаєте?
- Розгляньте світлини (с. 110) отруйних грибів. Запам’ятайте їхні назви та ознаки.
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Чи всі гриби їстівні"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.55-57 №2-6.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Вивчи будову гриба с.109
Підручник
Дистанційне навчання 31.10 -04.11.22р.
Понеділок 31.10.22р.
Тема: "Які властивості має вода. Три стани води" (підручник с.96-98, друкований зошит с.45)
1. Робота з підручником.
- За малюнками (підручник, с.96) розглянь малюнки і пригадай, де в природі зустрічається вода?
- Прочитайте на с.97-98 інформацію, в яких трьох станах перебуває вода і за яких умов вона переходить з одного стану в інший.
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Дослідження властивостей води"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.45.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Вивчити та запам'ятай на с.96-де в природі зустрічаєтьс вода, а на ст.97-в яких трьох станах може перебувати вода:
Підручник
Вівторок 01.11.22р.
Тема: "Дослідження властивостей води. Виконання дослідів" (підручник с.99-101, друкований зошит с.46-48)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал на с.100 в підручнику і запам'ятай, при яких умовах вода розширюється, а при яки стискається.
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролик. Якщо тобі цікаво, можеш повторити досліди, але не забувай про правила безпеки. ДОСЛІДИ ПРОВОДЬ ЛИШЕ В ПРИСУТНОСТІ БАТЬКІВ:
Відеоролик "Цікаві досліди"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.46-48. Занотуй сої спостереження.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Вивчити на с.100 коли вода розширюєтьс і стискаєтьс, а на с.101- висновок:
Підручник
Четвер 03.11.22р.
Тема: "Як мандрує вода" (підручник с.101-102, друкований зошит с.49-51)
1. Робота з підручником.
- Опрацюй матеріал підручника на с.101-102 і дізнайся як мандрує вода:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Як мандрує вода"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.50 №3.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Проведи досліди, описані на с.49 в друкованому зошиті №1 і №2 і запиши свої спостереження:
Друкований зошит
Дистанційне навчання 17.10-21.10.22р.
Понеділок 17.10.22р.
Тема: "Які властивості має повітря" (підручник с.85-87, друкований зошит с.35-37)
Zoom-конференція о 09год 00хв і 15год45хв
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал в підручнику на с.85-87 і з'ясуй:
- чи бачимо ми повітря;
- що відбувається з повітрям під час нагрівання і охолодження;
- яке повітря легше - тепле чи холодне;
- що таке вітер:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрезентація "Повітря і його властивості"
3. Робота з зошитом.
Попрацюй в друкованому зошиті і виконай завдання на с.35 №1, №2, а також на с.36 №4, №6.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно.
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
Вивчи висновок на с. 87 підручника, а також що відувається з повітрям під час нагрівання і охолодження, як утворюється вітер і що таке вітер на с.86:
Підручник
Письмово:
В друкованому зошиті виконай №9 с.37:
Друкований зошит
Середа 19.10.22р.
Тема: "Що таке погода і як її передбачити" (підручник с.87-91, друкований зошит с.38-41)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал в підручнику на с.87-89 і з'ясуй:
- що таке погода;
- хто такий синоптик;
- що таке прогноз;
- що використовують для складання прогнозу;
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеопрезентація "Погода та її елементи"
3. Робота з зошитом.
Попрацюй в друкованому зошиті і виконай завдання на с.38 №1, с.39 №3, а також №8 с.41.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно.
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
Вивчи висновок на с.91 підручника, а також що таке погода, хто такий синоптик, що таке прогноз, що використовують для складання прогнозу на с.88-89:
Підручник
Письмово:
В друкованому зошиті виконай №6 с.40:
Друкований зошит
Четвер 20.10.22р.
Тема: "Як термометр знає, тепло чи холодно" (підручник с.91-94, друкований зошит с.42-44)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал в підручнику на с.91-94 і з'ясуй:
- коли температура повітря найвища, а коли - найнижча;
- що таке термометр і в чому вимірюють температуру;
- запам'ятай будову термометра;
- з'ясуй правила користування термометром:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеопрезентацію:
Відеопрезентація "Термометр. Різновиди термометрів"
3. Робота з зошитом.
Попрацюй в друкованому зошиті і виконай завдання на с.42 №2, а також №8, №9 на с.44.
Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно.
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання (обов'язково).
Перейди за посиланням і перевір свої знання за допомогою тесту. Ти самостійно можеш визначити бал виконання своєї роботи, в кожному запитанні зазначається у скільки балів оцінюється запитання:
ТЕСТ
Дистанційне навчання 10.10 -14.10.22р.
Понеділок 10.10.22р.
Тема: "Що таке експеримент" (підручник с.64 - 68, друкований зошит с.26-27)
1. Робота з підручником.
- За малюнками (підручник, с. 64) дайте відповідь на запитання: навіщо людям знання про навколишній світ?
- Прочитайте на с. 65 для чого проводять експеримент і що таке експеримент?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоролик "Що таке експеримент"
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.26-27. Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Вивчити висновок на с. 68 в підручнику:
Підручник
Вівторок 11.10.22р.
Тема: "Які в осені ознаки. Які осінні місяці" (підручник с.73-77, друкований зошит с.28-30)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал в підручнику на с.73 і знайди відповіді на запитання:
— Якими були день і ніч улітку?
— Що відбувається 23 вересня?
— Як називають цей день?
— Якими стають день і ніч?
— Чому Сонце слабше нагріває Землю?
Прочитайте текст про осінні явища природи с.74-76
— Чи доводилося вам за ними спостерігати?
За ознаками на малюнках с.76 і в текстах віршів назвіть осінні місяці.
— Якому місяцю відповідає кожен малюнок?
З'ясуй значення слова «іній» с.75 та слова «листопад» с.77
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоролик "Ознаки осені "
3. Робота з зошитом.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.28-30. Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завдання усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання (обов'язково).
Закріпи свої знання, перейди за посиланням і пройди тест:
Тест
Четвер 19.10.22р.
Тема: "Чи зустрічається світло з тінню" (підручник с.80-84, друкований зошит с.31-34)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал на с.80-84 підручника і з'ясуй:
-що є головним джерелом світла і тепла;
- які розрізняють джерела світла;
- що таке тінь;
-світлопроникливі і світлонепроникливі тіла;
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоурок з цієї теми:
Відеоурок "Чи зутрічається світло з тінню"
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Якщо у тебе є друкований зошит опрацюй с.31-34. Якщо у тебе немає друкованого зошита, перейди за посиланням і виконай завдання усно:
Друкований зошит
Дистанційне навчання 03.10 -07.10.22р.
Понеділок 03.10.22р.
Тема: "Якого я роду, якого народу" (підручник с.57 - 58)
Zoom-конференція о 09год 00хв і 15год45хв
1. Робота з підручником.
Прочитай вірш в підручнику на с.57
- Де автор бачить Україну?
Прочитайте текст про козаків; проаналізуйте зміст.
- Де мешкали козаки?
- Як називалася їхня держава?
- Що першими у світі створили козаки?
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоурок:
Відеоурок "Якого я роду, якого народу"
3. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал в підручнику с.57-58.
Зверни увагу на значення таких слів:
- пороги, січ, Конституція:
Підручник
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Спробуй розв'язати козацькі задачі:
1. Йшов у Запорозьку Січ козак, а назустріч йому маленькі українці: Петрик, Іванко, Оленка. Скільки людей ішло в Запорозьку Січ?
2. У кошику лежало 10 яблук і 4 помідори. Кожен козак узяв по одному овочу. Скільки було козаків?
3. По Дніпру плавало 8 козацьких «чайок», 4 причалило до берега. Скільки «чайок» залишилося плавати?
Вивчи напам'ять козацьку мирилку:
Я козак і ти козак,
Я вояк і ти вояк,
Щоб в бою стояти мужньо
Ми повинні бути дружні.
Ми хоробрі вояки —
Побратими-козаки
Середа 05.10.22р.
Тема: "Права та обов'язки дитини" (підручник с.58 - 59)
1. Робота з підручником.
Опрацюй матеріал в підручнику на с.58-59.
Розглянь малюнки і розшифровку до них, а також з'ясуй що таке права, а що таке обов'язки:
Підручник
2. Досліджуємо медіа.
Перейди за посиланням та переглянь відеоролик:
Відеоролик "Права і обов'язки дитини"
3. Робота з зошитом.
Попрацюй в друкованому зошиті с.21-22. Якщо у тебе немає друкованого зошита, виконай завданн усно:
Друкований зошит
4. Завдання для самостійного опрацювання.
За зразком підготуйте власну презентацію шкали часу «Мої обов’язки». Зразок поданий у підручнику на с.59. Ти можеш виконати свою презентацію у вигляді малюнка, аплікації, або ще якось. Прояви свою фантазію і фото роботи надішли вчителеві.
Четвер 06.10.22р.
Тема: "Як здобути козацьке здоров'я. Енергія" (підручник с.61 - 62)

























































































Комментариев нет:
Отправить комментарий