Як ти можеш себе оцінити:
- ти отримав від 1-3 балів, на жаль, у тебе низький рівень знань (н.р.);
- ти отримав від 4-6 балів - отримав середній рівень (с.р.);
- ти отримав від 7-9 балів - отримав достатній рівень (д.р.);
- ти отримав 10-12 балів - отримав високий рівень (в.р.)
Якщо ти не допустив жодної помилки, молодець. Якщо помилився, пропрацюй матеріал ще раз.
Дистанційне навчання 30.05 - 01.06.23р.
Вівторок 30.05.23р.
Тема: "Що ми дізнались і чого навчились в 2 класі. Д.Родарі «Палац із морозива» "(підручник с.84-85, 87-88)
Zoom-конференція о 15год 45хв
1. Фонетична-орфографічна вправа.
- Пригадайте, які слова завжди треба писати з великої літери. Упишіть пропущені букви в імена:
...на, ...ків, ...ген, ...лія, ...ва, ......рко.
- Назви букви, що позначають 2 звуки.
- Які звуки вони позначають?
- У якому випадку вони позначають 2 звуки.
(Відповідь: Яна, Яків, Євген, Юлія, Єва, Юрко).
2. Робота із скоромовкою.
Підручник
- Спиши скоромовку з підручника на с.88. Підкресли букви, що позначають звуки, яким вчить скоромовка.
3. Вибіркове списування.
Підручник
- Прочитай текст в підручнику на с.88 А.Коваль "Якого кольору малина?"
- Випиши з тексту по три слова у відповідні стовпчики.
4. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай текст Джанні Родарі в підручнику на с.84-85 "Палац із морозива".
- Якби цей палац був не в Болоньї, а у Країні Солодощів, то із чого тоді б його зробили?
- А парк навколо нього?
- Із чого були б зроблені клумби, дерева?
- Які б дощі йшли? Пофантазуй і розкажи про це.
Середа 31.05.23р.
Тема: "Що ми дізнались і чого навчились в 2 класі. О.Пчілка «Хатка в лісі»" (підручник с.89-90)
Zoom-конференція о 15год 45хв
1. Робота з реченнями.
Підручник
- Прочитай речення в підручнику на с.89 №1. Визнач лексичне значення слова солодкий у кожному реченні. Які з них прямі, а які — переносні?
- Заміни, де це можливо, слово солодкий близьким за значенням словом. Запиши речення, що утворилися.
2. Вибіркове списування.
Підручник
- Обери з поданих у дужках слів ті, що найбільше підходять за змістом в підручнику с.89 №2. Спиши речення.
3. Відповідаємо на запитання.
Підручник
- Прочитай речення на с.89 №3 в підручнику.
- Письмово дай відповіді на запитання.
4. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай текст О.Пчілки на с.90.
- Визнач його тему й основну думку. Добери заголовок.
Четвер 01.06.23р.
Тема: "Що ми дізнались і чого навчились в 2 класі. В.Сухомлинський «Деркач і Кріт»" (підручник с.90-91)
Zoom-конференція о 15год 45хв
1. Повторюємо вивчене.
- Спиши текст.
- У словах, що позначають ознаки предметів, підкресли однією рисочкою букви, позначають дзвінкі приголосні, двома - глухі:
Біля нашого села тече широка річка. Вона біжить між зеленими луками й огинає ліс. Високі дерева шумлять над берегами річки.
2. Робота з віршем.
- Спиши вірш, уставляючи пропущені букви:
Яскраві кульба...ки
На луках розквітли,
Підводять голі...ки
До сонця і світла.
3. Працюємо з реченнями.
- Спиши речення. Підкресліть букву, що позначає дзвінкий приголосний перед глухим. Ходить кізка по саду.
У водиці рибка плаче.
Горобці купаються в піску.
Жабка по доріжці скаче.
- Випиши слова з дзвінким приголосним звуком перед глухим у стовпчик, і добери такі, щоб після дзвінкого стояв голосний.
4. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай текст В.Сухомлинського Деркач і кріт на с.90-91 в підручнику.
- Визнач його тему й основну думку.
- Звідки Деркач повертався на рідну землю? - Про що розповів Деркач Кротові?
- Що здивувало Крота?
- Що кличе Деркача на холодну північ? - Підготуйся відтворити діалог між Деркачем і Кротом.
Дистанційне навчання 23.05 - 26.05.23р.
Вівторок 23.05.23р.
Тема: "Навчаємося будувати тексти за планом малюнками. Л.Денисенко "Шуша і побиті байдики" (підручник с.77, 79; «Хрестоматія» с.78-81)
Zoom-конференція о 15год 45хв
1. Робота за підручником.
Підручник
- Прочитай текст на с.77 №1 в підручнику.
- Про що в ньому розповідається?
- Добери до нього заголовок.
- Склади невеличку розповідь про метелика, скориставшись планом:
1. Хто це?
2. Якого кольору? Розміру?
3. Які має частини тіла?
4. Що їсть?
5. Як пересувається?
6. Яке житло має?
7. Як зимує?
8. Це корисна чи шкідлива комаха?
- Які ще природні компаси тобі відомі? Розкажи про них і запиши.
- Розглянь зображення комах на с.77 в підручнику і запиши їх назви.
3. Робота з текстом.
"Хрестоматія"
- Прочитай текст Л.Денисенко "Шуша і побиті байдики" в "Хрестоматії" на с.78-81.
- Дай письмово відповіді на запитання:
- На що запросила подивитися Гага Шушу?
- Як прийняла Гага свого гостя?
- Яких байдиків била Гага?
- Чому Шуша не побачив у кубельці байдиків?
- Як ти зрозумів вислів "бити байдиків"? Запиши вислів, а поруч його пояснення.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Підручник
- Прочитай і спиши текст на с.79.
- Зверни увагу на виділені в словах місця, де можна припуститися помилки, підкресли їх.
- Запам’ятай правопис цих слів.
Усно:
"Хрестоматія"
- Читати і переказувати текст Л.Денисенко "Шуша і побиті байдики" в "Хрестоматії" на с.78-81.
Тренажер з читання
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв.
Середа 24.05.23р.
Тема: "Навчаємося писати привітання. Робота над текстом за Г.Бондаренком «Великдень»"(підручник с.78-80)
Zoom-конференція о 15год 45хв
1. Робота з малюнками.
Підручник
- Розглянь малюнок на с.78 в підручнику.
- Добери назву і запиши.
- За допомогою 3–4 речень передай зміст малюнка. Запиши речення.
- Розглянь листівки на с. 78 в підручнику. Визнач, до якого вони свята.
- Поміркуй, кому ти напишеш привітання зі святом Весни. Продовж речення:
Я напишу привітання зі святом Весни … .
2. Вчимося писати привітання.
Підручник
- З яких частин на твою думку має складатись привітання?
- Запиши кілька прикладів шанобливого привітання.
- Запиши, як можна ввічливо попрощатися?
- Прочитай, як Оленка привітала з днем народження свого тата на с.79 в підручнику.
- Оленчиного тата дуже засмутило таке привітання. Як ти вважаєш, чому?
- Виправ помилки, яких припустилася дівчинка і запиши виправлений текст.
- А що б ти побажав/побажала своєму татові або матусі на день народження? Запиши свої побажання.
3. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай текст Г.Бондаренка "Великдень" в підручнику на с.80.
- Яку подію покладено в основу свята Великодня?
- Як відзначають свято в Україні?
- Які головні страви готують цього дня?
- Яким має бути великодній стіл?
- Що відбувається на Великдень у природі?
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
- Уяви, що у когось з твої рідних день народження. Як ти його привітаєш? Що побажаєш?
- Напиши вітальну листівку.
Усно:
Підручник
- Читати текст Г.Бондаренка "Великдень" в підручнику на с.80.
- Розкажи, як у твоїй родині святкують Великдень.
Тренажер з читання
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв.
Четвер 25.05.23р.
Тема: "Діагностична робота. Робота з літературним твором".
1. Діагностична робота
- Перейди за посиланням і спочатку прочитай текст з яким ти будеш працювати, а потім виконай тестову роботу. Будь уважним, не поспішай. Бажаю успіху. В.Сухомлинський "Красиві слова і красиве діло"
Тест (обов'язково)
П'ятниця 26.05.23р.
Тема: "РМ «Умій працювати, умій відпочивати (завершуємо казку за малюнками). Е.Хоком «Найкращий зоопарк»" (уривок) (підручник с.82-84)
Zoom-конференція о 15год 00хв
1. Робота з презентацією.
- Перейди за посиланням і опрацюй презентацію:
Презентація "Умій працювати, умій відпочивати"
2. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
Підручник
- Читати і переказувати текст Е.Хоком «Найкращий зоопарк» в підручнику на с.82-84.
Тренажер з читання
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв.
Дистанційне навчання 16.05 - 19.05.23р.
Вівторок 16.05.23р.
Тема: "Навчаємося удосконалювати тексти. Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує» (підручник с.74; «Хрестоматія» с.64-67)
1. Робота з загадкою.
- Відгадай загадку:
В'ється, плине річечка, як срібляста стрічечка.
Починалась річка ця із малого ... (джерельца).
- Спиши загадку.
- Зроби звуковий аналіз слова-відгадки.
2. Вибіркове списування.
Підручник
- Прочитай текст на с.74 №1 в підручнику. Про що в ньому розповідається?
- Випиши, як дзюрчав струмок?
- Випиши, чим випромінювалась поверхня води.
- Чим віддячив струмок. випиши.
- Чи все влаштовує в тексті?
- Що треба зробити, щоб уникнути повторів?
- Як по-іншому можна назвати струмок? Запиши.
- Запиши відредагований текст.
- Прочитай текст на с.74 №2 в підручнику.
- Знайди недоліки. Запиши виправлений текст.
3. Робота з текстом.
"Хрестоматія"
- Прочитай текст Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує» в "Хрестоматії" на с.64-67.
- Хто такий Василь Тимофійович?
- Що любив слухати кіт?
- За чим на вулиці спостерігав кіт?
- Куди потрапив одного разу Василь Тимофійович?
4. Удосконалюємо читання.
"Хрестоматія"
- Прочитай і перекажи текст Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує» в "Хрестоматії" на с.64-67.
Тренажер з читання
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв.
Середа 17.05.23р.
Тема: "Навчаємося будувати тексти за зразком. Н.Малетич «Парасолька» (підручник с.75; «Хрестоматія» с.68-71)
1. Робота з загадкою.
- Відгадай загадку:
Я порою дощовою –
Наче дах над головою.
При собі мене тримають,
А як дощ пройде – складають. (Парасолька)
- Спиши загадку.
- Зроби звуковий аналіз слова-відгадки.
2. Робота з текстом.
"Хрестоматія"
- Прочитай текст Н.Малетич «Парасолька» в "Хрестоматії" на с.68-71.
- З ким відбулася розмова хлопчика?
- Як парасолька пояснила, чому вона любить дощ?
3. Вибіркове списування.
- Знайди в тексті і випиши, якою була парасолька.
- Випиши з тексту, на що був схожий дощик?
- На що була схожа парасолька в калюжі. Випиши.
- Склади і запиши опис своєї парасольки (4-5 речень).
4. Удосконалюємо читання.
"Хрестоматія"
- Прочитай і перекажи текст Н.Малетич «Парасолька» в "Хрестоматії" на с.68-71.
Тренажер з читання
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв.
Четвер 18.05.23р.
Тема: "Навчаємося будувати тексти за опорними словами. Л.Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» (підручник с.76; «Хрестоматія» с.76-78)
1. Вибіркове списування.
- Прочитай оповідання. Про що в ньому розповідається?
Осінь принесла золотисті стрічки. Василь Сухомлинський
Ростуть над ставком дві берези. Стрункі, високі, білокорі. Опустили берези зелені коси. Віє вітер, розчісує їх. Тихо шелестять листям берези. То вони про щось розмовляють.
Однієї ночі стало холодно. На траві заблищали білі кристалики льоду. Прийшла до беріз осінь. Принесла їм золотисті стрічки. Вплели берези стрічки в зелені коси. Зійшло сонце. Розтопило кристалики льоду. Подивилося сонце на берези й не впізнало їх — у зелених косах золоті стрічки. Сміється сонечко, а берези сумують.
- Випиши опис берізки.
- Знайди і випиши речення, які стрічки принесла осінь для кіс березам.
- Спишіть останнє речення і підкресліть слова, протилежні за значенням.
2. Робота з підручником.
Підручник
- Прочитай текст на с.76 в підручнику "Як берізка листя роздарувала". Які частини тексту подано?
- Якої частини не вистачає?
- Про що ти дізнався у зачину?
- Як закінчується розповідь?
- Про що мало розповідатись в основній частині?
- Склади і запиши основну частину, використовуючи опорні слова і сполучення слів (до 5 речень)
3. Робота з текстом.
"Хрестоматія"
- Прочитай текст Л.Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» в "Хрестоматії" на с.76-78.
- Про що мріяв Шуша?
- Що він почав собі майструвати?
- З ким познайомився Шуша?
- Чи злетів Шуша?
4. Удосконалюємо читання.
"Хрестоматія"
- Прочитай і перекажи текст Л.Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» в "Хрестоматії" на с.76-78.
Тренажер з читання
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв.
П'ятниця 19.05.23р.
Тема: "Продовжуємо навчатися будувати тексти. РДК О.Копиленко «Сади цвітуть"(підручник с.76; «Книга для читання» с.67 )
1. Робота із загадкою.
Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю,
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку. (Проліска)
- Яка квітка сповіщає про прихід весни?
- Чому ця квітка так називається?
- Якого вона кольору?
- Запиши інші ознаки цієї квітки.
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і послухай легенду про пролісок:
Відеоролик "Легенда про пролісок"
3. Самостійна робота.
Підручник
- Прочитай початок казки "Пролісок" в підручнику на с.76
- Запиши продовження казки.
4. Робота з дитячою книжкою (РДК).
Книга для читання
- Перейди за посиланням і прочитай с.67 текст О.Копиленко «Сади цвітуть" .
- Які дерева згадуються в тексті?
- Для кого ще є велика радість квітучі дерева?
- Який місць описується в оповіданні?
5. Удосконалюємо читання.
Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посилання і прочитай текст О.Копиленко «Сади цвітуть" с.67. Перекажи:
Книга для читання
Дистанційне навчання 09.05 - 12.05.23р.
Вівторок 09.05.23р.
Тема: "Дізнаємося, якими бувають тексти. В.Сухомлинський «Райдуга в бурульці»" (підручник с.68-69)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Досліджуємо схеми.
Підручник
- Розглянь моделі, які підготували Петрик і Оленка в підручнику на с.68.
- Спробуй «прочитати» їх, в цьому тобі допоможуть запитання в підручнику на с.68.
2. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай текст В.Сухомлинського "Райдуга в бурульці" в підручнику на с.69.
- За допомогою моделі визнач його тип.
- Коли відбуваються описані в тексті події?
- Про яке природне явище йдеться?
- Як змінювались явища протягом дня?
- Що побачив Юрко, вийшовши з хати?
- Що відбулося з бурулькою, коли заблищало сонце?
- Із чим порівнюється бурулька?
3. Вибіркове списування.
Підручник
- Випиши з тексту слова у дві групи (двічі те саме слово виписувати не треба).
- Слова з м’якими приголосними звуками.
- Слова зі звуком [й].
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Читати і переказувати текст В.Сухомлинського "Райдуга в бурульці" на с.69 в підручнику.
Підручник
Письмово:
- Напиши твір-опис 5-6 (речень) за таким планом і запитаннями:
1. Чарівні узори на вікні.
2. Снігова ковдра.
3. Зачаровані дерева.
- Назвіть природні зимові явища.
- Назвіть зимові кольори.
- На що можуть бути схожі сніжинки?
- На що може бути схожий іній на деревах.
Середа 10.05.23р.
Тема: "Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом «Росянка»" (підручник с.70)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай текст на с.70 "Росянка" в підручнику.
- Визнач його тип.
- Як по іншому називають росянку?
- Доведіть, що рослина дійсно мисливець?
- Через кілька днів квітка знову виходить на "полювання"?
- Скільки видів рослин-хижаків існує на земній кулі?
2. Добираємо заголовок.
Підручник
- Визнач кожну частину до тексту на с.70 в підручнику і добери до них заголовки і запиши.
3. Працюємо з деформованими текстами.
Відновіть текст і розташуйте в правильній послідовності його частини. Запиши відновлений текст:
- Напилися водички вдосталь.
- Давно блукали лісом. Вирішили відпочити на старому пеньку. Оце б ковток води. Прислухались, ніби вода дзюрчить. Бачать, а під кущем вода сочиться.
- Пішли якось дідусь з онуком у ліс по гриби.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Читати і переказувати текст за планом на с.70 в підручнику:
Підручник
Письмово:
Підручник
- Випиши з тексту опорні слова та словосполучення с.70 №1 в підручнику.
Четвер 11.05.23р.
Тема: "Діагностична робота. Перевірка мовних знань і умінь "Речення. Текст".
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Діагностична робота
- Перейди за посиланням і виконай діагностувальну роботу. Будь уважним, не поспішай. Бажаю успіху.
Тест (обов'язково)
П'ятниця 12.05.23р.
Тема: "РМ «Умій працювати, умій відпочивати (завершуємо казку за малюнками). Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом «Музеї України» (підручник с.71-72)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
1. Робота з презентацією.
- Перейди за посиланням і опрацюй презентацію:
Презентація "Умій працювати, умій відпочивати"
2. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Прочитай і перекажи текст за планом на с.71-72 в підручнику.
Підручник
Дистанційне навчання 02.05 - 05.05.23р.
Вівторок 02.05.23р.
Тема: "Відновлюємо тексти. Робота над текстом «Волошка синьоока»" (підручник с.60-62; друкований зошит с.62)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 16год 30хв
1. Повідомлення від Дивослова.
Підручник
- Прочитай правило в підручнику на с.60.
- Зі скількох частин складається текст?
- Як називається кожна частина?
- Про що розповідається в кожній частині?
- Що таке абзац?
2. Відновлюємо текст.
Підручник
- Прочитай текст на с. 60 №1 в підручнику.
- Чи можна цей запис вважати текстом?
- Перестав послідовність частин у тексті.
- Спиши кінцівку тексту.
- Прочитай текст М. Коцюбинського на с. 60 в підручнику.
- Якої частини не вистачає в тексті? Склади зачин казки.
Запиши його.
3. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай текст на с.62 в підручнику "Синьоока волошка".
- Поо що в ньому розповідається?
- Де відбуваються події?
- За що небо дорікало рослинам?
- Про що небо попросило землю?
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Потренуйся читати текст за особамис на с.62 в підручнику "Синьоока волошка". Перекажи.
Підручник
Письмово:
Друкований зошит
- Придумай до тексту заголовок і спиши текст №2 с.62 в друкованому зошиті:
Середа 03.05.23р.
Тема: "Як будується текст. Продовжуємо переказувати. Легенда" (підручник с.61, 63)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
1. Відновлюємо тексти.
Підручник
- Прочитай текст на с.61 в підручнику.
- Визнач його тему й основну думку.
- Добери і запиши заголовок.
- Знайди в тексті зачин, основну частину й кінцівку.
Як у тексті позначено початок кожної нової частини?
- Спиши останній абзац.
- Обери варіант завдання, який ти зможеш виконати на с. 61 в підручнку.
- Визнач, до якої частини тексту належить запис і запиши його в зошит.
2. Робота з текстом.
Підручник
- У друкарні переплуталися частини тексту на с.63 в підручнику.
- Спробуй відновити його. Знайди місце кожній частині в тексті.
- Прочитай легенду.
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Читати і переказувати легенду на с.63 в підручнику:
Підручник
Письмово:
Підручник
- Розташуй речення так, щоб утворився текст на с.63 №1 в підручнику.
- Запиши його.
Добери заголовок.
Четвер 04.05.23р.
Тема: "Відновлюємо тексти. Розташовуємо речення і абзаци в правильній послідовності. Добираємо заголовок" (підручник с.64-66)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Робота з текстом.
Підручник
- Віднови текст на с.64 №1 в підручнику.
- Визнач послідовність абзаців. Поясни вживання великої букви.
- Про кого розповідаєтьс в тексті?
- Де простягаєтьс степ?
2. Досліджуємо медіа.
- Перейди за посиланням і познайомся із текстом-розповіддю і текстом-описом.
Відеопрезентація "Текст-розповідь"
Відеопрезентація"Текст-опис"
3. Досліджуємо тексти.
Підручник
- Прочитай тексти на с.65 в підручнику. Дай відповіді на запитання.
- Познайомся з правилами і запам'ятай який текст називається розповідю, а який описом.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Прочитай і перекажи текст на с.61 в підручнику.
Підручник
Письмово:
- Віднови рядки в уривку з віршана с.64 в підручнику. Запиши вірш.
Підручник
П'ятниця 05.05.23р.
Тема: "Дізнаємося, якими бувають тексти. Текст-опис, текст-розповідь. РДК Г.Римар «Про мале солов’ятко» (підручник с.66-68; «Книга для читання» с.60-62)
Zoom-конференція о 10год 30хв і 15год 45хв
1. Робота з текстами.
Підручник
- Прочитай текст на с.66 в підручнику. Доведи, що це — опис.
- Зі скількох частин складається текст?
- Про що повідомляється в першій частині? У другій?
У третій?
- Чи можна частини такого тексту переставити місцями?
- Випиши опис пташки.
- Прочитай казку на с.67 в підручнику.
- Зі скількох частин складається текст?
- Про що повідомляється в першій частині? У другій?
У третій?
- Чи можна частини такого тексту переставити місцями?
- Спиши абзац, у якому виражена головна думка казки.
2. Робота з дитячою книжкою (РДК).
- Перейди за посиланням і прочитай с.60-62 текст Г.Римар «Про мале солов’ятко»
- Про кого розповідається в тексті?
- Як і хто допомогав солов'ятку?
- Що відбулося далі?
Книга для читання
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Переходимо до читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посилання прочитай і перекажи текст Г.Римар «Про мале солов’ятко» с.60-62 в книзі для читання:
Книга для читання
Дистанційне навчання 25.04 - 28.04.23р.
Вівторок 25.04.23р.
Тема: "Працюємо з опорними (ключовими) словами. Робота за текстами О. Мельничайко «Театри»" (підручник с.54-55; друкований зошит с.60)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
Якщо ти з якоїсь причини у тебе не вийшло бути присутнім на уроці, пропоную переглянути відеоурок з цієї теми, або опрацювати презентацію:
Відеоурок "Є таке мистецтво - театр. Працюємо з опорними(ключовими) словами"
1. Закріплюємо свої знання.
Підручник
- Прочитай слова с.54 №1 в підручнику.
- Склади із цими словами розповідь. Розкажи її.
- Визнач тему своєї розповіді.
- Добери до неї заголовок.
2. Повідомлення від Дивослова.
Підручник
- Опрацюй повідомлення від Дивослова на с.54 в підручнику і з'ясуй:
-які слова називають опорними або ключовими;
- чому їх вони так називаються;
- яка їх роль.
3. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай текст на с.54-55 в підручнику.
- Про що в ньому розповідається.
- Визнач його тему.
- Добери заголовок.
4. Вибіркове списування.
Підручник
- Знайди в тексті на с.54-55 в підручнику опорні слова. Випиши їх.
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером:
Тренажер з читання
- Прочитай і перекажи текст, скориставшись опорними словами на с.54-55 в підручнику:
Підручник
Письмово:
Друкований зошит
- Виконай завдання з друкованого зошита с.60 №2:
Середа 26.04.23р.
Тема: "Знаходимо в тексті основну думку. Переказуємо за опорними (ключовими) словами. М. Зінчук «Цвіркун»" (підручник с.56-58; друкований зошит с.59 )
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
Якщо ти з якоїсь причини у тебе не вийшло бути присутнім на уроці, пропоную переглянути відеоурок, або опрацювати презентацію:
Відеоурок "Основна думка тексту"
1. Робота з текстом.
Підручник
- Прочитай українську легенду на с.56 в підручнику.
- Де відбуваються події?
- За що люди любили хлопчика?
- Про що були його пісні?
- Що сталося одного разу?
- Що символізує пісня цвіркуна?
2. Повідомлення від Дивослова.
Підручник
- Опрацюй повідомлення від Дивослова на с.57 в підручнику і з'ясуй:
- що таке основна думка тексту. Вивчи це правило.
3. Вибіркове списування.
Підручник
- Прчитай вірш А.Костецького на с.57 в підручнику і знайди речення, у якому виражена основна думка. Відобрази її в заголовку. Заголовок запиши.
- Прочитай тексти на с.57 №2 в підручнику. Добери два заголовки до тексту. В одному відобрази його тему, в іншому - основну думку. Обидва
заголовки запиши.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером:
Тренажер з читання
- Прочитай і перекажи текст, скориставшись опорними словами на с.57 М.Зінчука "Цвіркун" в підручнику:
Підручник
Письмово:
Друкований зошит
- Виконай завдання з друкованого зошита с.59 №1:
Четвер 27.04.23р.
Тема: "Діагностична робота. Складання діалогу за планом"
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
Сьогодні ти працюватимеш над складанням діалогу. Перед тим як розпочати роботу, пригадай:
- що таке діалог;
- як записувати кожну репліку діалогу;
- які правила оформлення діалогу на письмі.
Для цього перейди за посиланням і опрацюй презентацію та скористайся в ній планом для самостійного написання діалогу.
Увага!
Запиши один варіант діалогу в зошит і фото роботи надішли в електронний щоденник.
Діагностувальна робота "Діалог"
П'ятниця 28.04.23р.
Тема: "РМ «В гості йде до нас весна». Відновлюємо текст. Робота з текстом І.Кіпніс «Кошеня, яке забуло, як треба просити їсти» (підручник с.58-59)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
1. Робота з презентацією.
- Перейди за посиланням і опрацюй презентацію:
Презентація "В гості йде до нас весна"
2. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням і прочитай текст І.Кіпніс «Кошеня, яке забуло, як треба просити їсти» с.58-59. Стисло перекажи те, про що прочитав:
Підручник
Дистанційне навчання 04.04 - 07.04.23р.
Вівторок 04.04.23р.
Тема: "Спонукальні речення. Розрізняємо речення. Перебудовуємо речення. А.Костецький «Про друга»" (підручник с.42-43)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 16год 30хв
1. Закріплюємо свої знання.
- Виконай самостійну роботу з презентації:
Презентація
2. Робота з віршем.
- Прочитай вірш А.Костецького "Про друга" в підручнику на с.42.
- Чи є в тебе такий друг?
- Розкажи про нього.
- Підготуйся до виразного читання вірша.
Підручник
3. Працюємо з реченнями.
- Перебудуй розповідні речення №5 с.43 в підручнику, у спонукальні та запиши їх.
- Запиши речення 8 с.43 в підручнику. Постав у кінці відповідні розділові знаки. Підкресли слова, які ти хочеш виділити голосом.
Підручник
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Починаємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Виразно прочитай вірш А.Костецького "Про друга" на с. 42 в підручнику:
Підручник
Письмово:
- Обери варіанти відповідей на запитання і запиши їх №7 с.43 в підручнику:
Підручник
Середа 05.04.23р.
Тема: "Окличні й неокличні речення. О.Буцень «Як приходить весна»" (підручник с.44-46; друкований зошит с.49)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
1. Закріплюємо свої знання.
- Прочитай і спиши текст на с.44 в підручнику. Пам’ятай про розділові знаки у кінці речень!
Підручник
2. Повідомлення від Дивослова.
- Прочитай правило від Дивослова на с. 44 в підручнику і запам'ятай які речення називають спонукальними:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Прочитай загадку Д.Білоуса в друкованому зошиті с.49 №1 і запиши відгадку.
4. Робота з текстом.
- Прочитай оповідання О.Бунця "Як приходить весна" на с.45 в підручнику.
- Дай відповіді на запитання до тексту на с.46 в підручнику:
Підручник
5. Робота з друкованим зошитом.
Друкований зошит
- Попрацюй над віршем в друкованому зошиті на с.49 №2 і виконай завданн до цієї вправи.
6. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
-Прочитай оповідання О.Бунця "Як приходить весна" на с.45 в підручнику. Перекажи. Потренуйся читати за ролями:
Підручник
Письмово:
- Вивчи правило на с.44 в підручнику.
- Спиши речення на с.44 №2 в підручнику:
Підручник
Четвер 06.04.23р.
Тема: "Окличні й неокличні речення. О.Сенатович «Березневий сніг»" (підручник с.46; друкований зошит с.50)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Закріплюємо набуті знання.
- Перейди за посиланням і опрацюй завдання з презентації слайд 4 і 5:
Презентація
2. Робота з віршем.
- Підготуйся до виразного читання вірша Оксани Сенатович "Березневий сніг" на с.46 підручника.
- Знайди місця пауз.
- Визнач слова, які, на твою думку, потрібно виділити голосом:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Виконай завдання з друкованого зошита на с.50 №4.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 5 букв:
Тренажер з читання
- Виразно читати вірш Оксани Сенатович "Березневий сніг" на с.46 в підручнику:
Підручник
Письмово:
Друкований зошит
- Спиши і підкресли речення, які ти вимовляєш із захоплнням з друкованого зошита с.50 №3.
П'ятниця 07.04.23р.
Тема: " Складаємо і відновлюємо речення. РДК О.Зубер «Казка для мишки» (друкований зошит с.51-52;«Книга для читання» с.50-53 )
Zoom-конференція о 10год 30хв і 15год 45хв
1. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Прочитай сполучення слів. Знайди серед них речення і спиши №1 с.51 в друкованому зошиті.
- Перестав слова так, щоб зміст речень став правильним в друкованому зошиті с.51 №2.
- Сполучи слова так, щоб утворилось речення. Виконай завдання до цієї вправи в друкованому зошиті на с.52 №3.
2. Робота з дитячою книжкою (РДК).
Книга для читання
- Перейди за посиланням і прочитай с.50-53 текст О.Зубер "Казка для мишки"
- Про кого розповідається?
- Що зробила собі мишка?
- Куди бігала мишка кожного вечора?
- Яка несподіванка спіткала мишку одного вечора?
- З ким подружилась мишка?
Прейди за посиланням і прослуай казку:
Дистанційне навчання 28.03 - 31.03.23р.
Вівторок 28.03.23р.
Тема: "Складаємо запитання і відповіді на них. В.Васильчук «Подружилися»"(підручник с.38)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Вчимося відповідати на запитання.
- Прочитай запитання в підручнику на с.38. Дай повні письмові відповіді на них:
Підручник
2. Працюємо з презентацією.
Презентація
- Зазнач, як пишуться слова в реченні.
- Знайди і познач відповідну схему до поданого речення.
- Із заропонованих слів склади і запиши речення, зазнач, яке воно за метою висловлювання.
- Вертикальними лініями розділи букви на слова.
3. Робота з текстом.
- Прочитай текст В.Васильчука "Подружилися" с.38 в підручнику.
- Сформулюй три запитання за змістом тексту і запиши їх:
Підручник
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
Середа 29.03.23р.
Тема: "Складаємо запитання і відповіді на них. В. Сухомлинський «Весняний вітер»"(підручник с.39-40; друкований зошит с.45)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Робота з текстом.
- Прочитай текст В.Сухомлинського "Весняний вітер" на с3.9 в підручнику.
- Про кого розповідається в цій казці?
- Що робив Клен усю зиму?
- Що він чув крізь сон?
- Хто розбудив дерево?
- Про що весняний Вітер розказав Клену?
- Як автор описує Весну?
Підручник
2. Відповідаємо на запитання.
- Запиши всі відповіді на запитання в робочий зошит.
- Знайди в тексті слова, ужиті в переносному значенні.
Підручник
3. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Прочитай з текст в друкованому зошиті на с.45 №3.
- Сформулюй і запиши три запитання за змістом тексту:
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
Четвер 30.03.23р.
Тема: "Спонукальні речення. Робота з текстом О.Бунець "Новий м'яч"(підручник с.40-41)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Робота з текстом.
- Прочитай текст О.Бунець "Новий м'яч" на с.40-41 в підручнику.
- Чому оповідання має таку назву?
- Що запропонували дівчатка, коли побачили Клаву з новеньким м’ячем?
- Чи погодилася Клава дати дівчаткам погратися в м’яча?
- Чому дівчатка почали розходитися?
- Що трапилося з м’ячем?
- Чому Клава не змогла дістати м’яча, коли той вислизнув з її рук?
- Що дівчинка запропонувала подружкам? А чого хотіла насправді?
- Чого вчить це оповідання?
Підручник
2. Працюємо з діалогом.
- Прочитай діалог на с. 40 в підручнику.
- Яку роботу виконують речення в цій розмові?
- Для чого потрібні такі речення?
Підручник
3. Повідомлення від Дивослова.
- Прочитай і вивчи правило, які речення називаються спонукальними у підручнику на с.40:
Підручник
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
П'ятниця 31.03.23р.
Тема: "РМ «Складаємо розповідь за серією малюнків. Продовжуємо працювати з текстом. Відповідаємо на запитання Г.Ткачук «Гойдалка» («Хрестоматія» с.50-53)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
1111111111111. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням і прочитай текст Г.Ткачук «Гойдалка» з «Хрестоматії» с.50-53. Стисло перекажи те, про що прочитав:
Хрестоматія
Дистанційне навчання 21.03-24.03.23р.
Вівторок 21.03.23р.
Тема: "Слова, що означають кількість предметів. Вчимося правильно називати час по годиннику. Працюємо з тектом" (підручник с.32-33)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 16год 30хв
1. Робота з текстом.
- Прочитай текст на с.32 в підручнику. Випиши слова, що означають кількість
предметів.
Підручник
2. Повідомлення від "Дивослова".
- Опрацюй повідомлення від "Дивослова" на с.33 підручника і з'ясуй, яке число в багатьох народах світу вважалось особливим:
Підручник
3. Працюємо з прислів'ями.
- Прочитай і спиши українські прислів’я та приказки с.32 в підручнику.
- Знайди і підкресли слова, що означають кількість предметів.
- На яке питання всі вони відповідають?
Підручник
4. Вчимося визначати час за годинником.
- Визнач час на кожному годиннику. Запиши, як правильно
відповісти на запитання «Котра година?» в підручнику с.33.
- Прочитай повідомлення від Дієслова про те, як по-різному можна повідомити про час с.33:
Підручник
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
- Спиши текст. Замість крапок встав відповідні слова №5 с.33 в підручнику:
Підручник
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Навчись виразно читати текст. Перекажи с.32 в підручнику.
- Потренуйся правильно визначати і повідомляти час за годинником:
Підручник
Середа 22.03.23р.
Тема: "Для чого потрібні речення? Розповідні речення. Вчимося переказувати. Т.Коломієць «Хліб» "(підручник с.34-35; друкований зошит с.23, 40, 41)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
1. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Розділи ланцюжок букв на слова в друкованому зошиті на с.23 №1.
- Порацюй над оповіданням в друкованому зошиті с.40 №1.
2. Робота з текстом.
- Прочитай текст на с. 34 в підручнику. Про що в ньому розповідається?
- Зі скількох речень складається перший абзац?
- Про що повідомляється в першому реченні?
- Про що - у другому?
- Що розповідається в третьому і четвертому реченнях?
Підручник
3. Робота з малюнками.
- Розглянь малюнок с.5 в підручнику і розкажи, що намальовано:
Підручник
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Випиши з вірша в друкованому зошиті №3 с.41 слова, що містять звук [й].
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням прочитай текст Т.Коломієць "Хліб" і перекажи с.34 в підручнику:
Підручник
Четвер 23.03.23р.
Тема: "Питальні речення. Продовжуємо досліджувати текст. В.Сухомлинський «Мишків велосипед» (підручник с.36-37; друкований зошит с.42-43)
Zoom-конференція о 10год 30хв і 15год 45хв
1. Працюємо з діалогом.
- Прочитай діалог в підручнику на с.36.
- Знайди слова автора, репліки учителя й учня.
- Знайди речення, у яких міститься запитання.
- Який розділовий знак допоміг тобі в цьому?
Підручник
2. Повідомлення від Дивослова.
- Опрацюй правило на с. 36 і вивчи, які речення називають питальними:
Підручник
3. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Попрацюй з діалогом в друкованому зошиті с. 42 №2:
- Визнач, з яки речень складається вірш в друкованому зошиті с. 43 №3.
4. Робота з текстом.
- Прочитай текст В.Суомлинського "Мишків велосипед" в підручнику с. 36-37.
- Про яку подію розповідає автор в оповіданні?
- Як ти вважаєш, чи зрадів Мишко подарунку?
- Чому хлопчик не катався на велосипеді?
- Як ти оцінюєш учинок Мишка?
- Як ти вважаєш, чого вчить нас цей твір?
Підручник
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Перебудуй розповідні речення в питальні в друкованому зошиті №4 с.43.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням прочитай текст В.Суомлинського "Мишків велосипед" і перекажи с.36 в підручнику:
Підручник
П'ятниця 24.03.23р.
Тема: "Діагностична робота. Перевіка мовних знань і вмінь «Досліджуємо слово»"
РДК З.Мензатюк «Цикламен» («Книга для читання» с.45-49 )
Zoom-конференція о 10год 30хв і 15год 45хв
1. Діагностична робота
- Перейди за посиланням і виконай діагностувальну роботу. Будь уважним, не поспішай. Бажаю успіху.
Тест (обов'язково)
2. Робота з дитячою книжкою (РДК).
Перейди за посиланням і прочитай с.45-49 текст З.Мензатюк «Цикламен»
- Про що цей текст?
- Що сподобалось найбільше?
- Що трапилось у грі?
- Дай відповіді на запитання після тексту:
Книга для читання
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Переходимо до читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посилання і прочитай текст З.Мензатюк «Цикламен» с.45-49. Перекажи текст
Книга для читання
Дистанційне навчання 07.03 - 10.03.23р.
Вівторок 07.03.23р.
Тема: "Слова, що означають дії предметів. Вірш М.Підгірянки «Ліс» (вірш напам’ять)(підручник с.26-27)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 16год 30хв
1. Робота з малюнками.
- Розглянь зображення на с.26 №1 в підручнику. Що роблять діти?.
- Що означають ці слова — предмети, ознаки предметів чи їхні дії?
Підручник
2. Повідомлення від "Дивослова".
- Опрацюй правило від "Дивослова" на с.26 підручника і запам'ятай, які слова означають дії предметів. Вивчи це правило.
Підручник
3. Добираємо слова.
- До слів першого стовпчика, які відповідають на питання хто?, добери і запиши слова, що відповідають на питання що робить? №2 с.26 в підручнику:
Підручник
4. Робота з віршем.
- Прочитай виразно вірш Марійки Підгірянки "Ліс" на с.27 в підручнику.
- Про що в ньому розповідається?
- Випиши з вірша слова, що означають дії предметів.
- Які зі слів, що означають дії предметів, ужито в переносному значенні? Випиши їх разом із словами, з якими вони сполучаються:
Підручник
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
- Запиши речення разом із питаннями за зразком №3 с.26 в підручнику:
Підручник
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Вивчи вірш на с.27 М.Підгірянки "Ліс" напам'ять.
- Вивчи правило на с.26 "Слова, що означають дії предметів":
Підручник
Середа 08.03.23р.
Тема: "Слова, що означають дії предметів. Продовжуємо вчитися виразно читати. К.Бабкіна «Равличні вірші» («Хрестоматія» с.46-49; друкований зошит с.27-28)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Робота з загадками.
Друкований зошит
- Відгадай загадки і запиши відгадки в друкованому зошиті с.27 №1.
- Підкресли, або випиши слова, що означають дії предметів:
2. Робота з малюнками.
Друкований зошит
- Розглянь малюнки №2 с.28 в друкованому зошиті. До кожного малюнка склади і запиши речення.
- Зі своїх речень випиши спочатку слова, що означають предмет, в дужечках запиши до них запитання, а потім випиши слова, що означать дію предметів:
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Випиши з вірша в друкованому зошиті №3 с.28 слова, що означають дію предметів і запиши до них запитання:
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням і потренуйся виразно читати вірші в «Хрестоматії» с.46-49, дотримуючись пауз і інтонації:
Хрестоматі
Четвер 09.03.23р.
Тема: "Діагностична робота. Списування "Україна""
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
- Перейди за посиланням і виконай діагностувальну роботу "Списування "Україна".
- Сьогодні у тебе непросте списування, а творче: подумай і правильно оформи слова на початку речення і пригадай, які слова ми пишемо з великої літери. Будь уважним. Перш ніж записати речення, подумай.
- Пам'ятай про культуру оформлення письмової роботи: нахил і розмір букв; поєднувальні елементи; охайне виправлення, якщо помилився; застосовуй правило переносу слів і дописуй рядок до кінця; дотримуйся абзацу, якщо це необхідно.
Увага! Фото готової роботи прикріпи у електронний щоденник:
Списування "Україна"
П'ятниця 10.02.23р.
Тема: " Слова що означають дії предметів. РДК Д.Чередниченко «Летюча ящірка» (підручник с.27; друкований зошит с.29;«Книга для читання» с.37-39 )
Zoom-конференція о 10год 30хв і 15год 45хв
1. Робота з малюнком.
- Розглянь малюнок на с.27 №3. Розкажи, що відбувається у природі взимку.
- Чи зможеш ти обійтися без слів, що означають дії предметів? Чому?
- До слів, що означають дії предметів, добери і запиши протилежні за значенням слова:
Підручник
2. Робота з текстом.
Друкований зошит
- Попрацюй з текстом і друкованому зошиті с. 29 №4. Викой завдання до цієї вправи:
3. Працюємо з прислів'ями.
Друкований зошит
- Скористайся довідкою і впиши потрібні слова в прислів'я в друкованому зошиті с.29 №5:
4. Робота з дитячою книжкою (РДК).
Перейди за посиланням і прочитай с.37-39 текст Д.Чередниченка "Летюча ящірка"
- Про кого розповідається?
- Чим займав себе хлопчик?
- Що трапилось у грі?
- Дай відповіді на запитання після тексту:
Книга для читання
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Переходимо до читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посилання і прочитай текст Д.Чередниченко "Летюча ящірка" с.37-39. Перекажи ту частину тексту, яка найбільше сподобалась:
Книга для читання
Дистанційне навчання 28.02 - 03.03.23р.
Вівторок 28.02.23р.
Тема: "Слова, що означають предмети. Н.Кир’ян «Зимові
слова»" (підручник с.23; друкований зошит с.21-22)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Робота з віршем.
- Прочитай вірш Н.Кир’ян «Зимові слова» в підручнику на с.23.
- Про що в ньому розповідається?
- Які це зимові слова?
- Продовж речення: замість крапок запиши слова, що підходять за змістом с.23 в підручнику:
Підручник
2. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Об'єднай слова в париза змістом в друкованому зошиті с.22 №3:
- До поданих слів добери і запиши слова, протилежні за значенням в друкованому зошиті с.22 №4:
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Спиши, підкресли слова, близькі за значенням, на яке питання відповідають у друкованому зошиті с. 22 №5:
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Навчись виразно читати вірш Н.Кир’ян «Зимові слова» на с.23 підручника, з дотриманням пауз і інтонацій.
Підручник
Середа 01.03.23р.
Тема: "Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви?" (підручник с.24; друкований зошит с.23-24; «Хрестоматія» с.36-39)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
Якщо ти щось не зрозумів, або з якоїсь причини у тебе не вийшло бути присутнім на уроці, пропоную переглянути відеоурок з цієї теми:
Відеоурок "Вивчаємо власні й загальні назви"
1. Повідомлення від "Дивослова".
- Порівняй слова в першому і другому стовпчиках таблиці в підручнику на с.24.
- Що називають слова в першому стовпчику?
- Що - у другому?
- А що вони всі означають?
- На які питання відповідають?
- Прочиатй правило на с.24, які слова мають власну назву, які загальну і як пишуться слова власної назви:
Підручник
2. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Запиши клички тварин в друкованому зошиті на с24. №3:
- Запиши текст, розкриваючи дужки, друкований зошит с.24 №4:
3. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Напиши імена та по батькові своїх рідних в друкованому зошиті с. 23 №2:
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням і прочитай текст І.Андрусяк «Третій сніг». Спробуй розказати те, про що прочитав.
Хрестоматія
- Вивчи правило с.24 в підручнику слова власної і загальної назви:
Підручник
Четвер 02.03.23р.
Тема: "Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви?" (підручник с.25; друкований зошит с.25; «Хрестоматія» с.40-43)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Повідомлення від "Дивослова".
-Прочитай правило про те, як правильно записувати назви творів, фільмів, газет, журналів:
Підручник
2. Закріплюємо правило.
- Наведи приклади власних назв. Розподіли їх на групи за зарзком в підручнику с.25 №2:
Підручник
3. Відповідаємо на запитання.
- Запиши відповіді на запитання за зразком №1 с.25 в підручнику:
Підручник
4. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Спиши текст з друкованого зошита на с.25 №5 і виконай завдання:
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Запиши виділені слова, розкриваючи дужки в друкованому зошиті с. 25 №6:
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням і прочитай текст З.Мензатюк «Каша» з
«Хрестоматії» с.40-43. Спробуй розказати те, про що прочитав.
Хрестоматія
- Вивчи правило с.25 в підручнику як правильно записувати назви творів, фільмів, газет, журналів:
Підручник
П'ятниця 03.03.23р.
Тема: "РМ «Мій пухнастий друг». Описуємо свого пухнастого друга . Вчимося стисло переказувати. З.Мензатюк «Український прапор» («Хрестоматія» с.44-45)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням і прочитай текст З.Мензатюк «Український прапор» з «Хрестоматії» с.36-39. Перекажи тільки про найголовніше:
Хрестоматія
Дистанційне навчання 20.02 - 24.02.23р.
Вівторок 21.02.23р.
Тема: "Досліджуємо слова, протилежні за значенням. Казка «День і ніч» за М.Малишевським" (підручник с.20-21, друкований зошит с.17-18)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 16год 30хв
1. Робота з казкою.
- Прочитай текст в підручнику на с.20 М.Малишевського "День і ніч".
- Про що в ньому розповідається?.
- Доведи, що це казка.
- Про що була розмова?
- Як називали дні?
- Чому без ночі немає дня?
Підручник
2. Повідомлення від "Дивослова".
- Опрацюй правило від "Дивослова" на с.20 підручника і запам'ятай, яке значення можуть мати слова в українській мові. Як ми їх називатимо надалі. Вивчи це правило.
Підручник
3. Добираємо слова.
- Обери з довідки відповідні слова, пропущені в прислів'ях на с.21 №2 в підручнику (усно)
- Добери до поданих слів протилежні за значенням слова на с.21 №1 підручника. Запиши їх
- З одним із сполученням слів із переносним значенням склади і запиши речення.
Підручник
4. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Продовж прислів'я і підкресли протилежні за значенням слова в друкованому зошиті с.17 №1:
- Добери до виділеного слова протилежні за значенням і запиши словосполученн в друкованому зошиті с.18 №3:
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Розгадай кросворд на с.18 №4 в друкованому зошиті:
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Читати і переказувати казку М.Малишевський "День і ніч" на с.20 підручника.
- Вивчи правило на с.20 "Слова з переносним значенням".
Підручник
Середа 22.02.23р.
Тема: "Діагностувальна робота. Диктант "Заєць"
Zoom-конференція о 09год 45хв і о 14год 45хв
- Приготуй все необхідне для роботи: зошит, ручку, олівець, гумку.
- Пам'ятай правила оформлення письмової роботи: правильне написання букв (форма, розмір); охайне виправлення, якщо помилився; дотримування абзаців.
- Якщо ти не встиг, або не почув, натисни відео на паузу, або повернись і запиши текст.
Увага!
- Число в своїй роботі запиши: 22 лютого
- Написану роботу надішли фотографією в електронний щоденник.
- Перейди за посиланням і напиши під диктовку диктант. Будь уважним:
Диктант "Заєць" (обов'язково)
Четвер 23.02.23р.
Тема: "Слова, що означають предмети. Робота з текстом Т.Стус «Смугастик»
(«Хрестоматія» с. 29-31", підручник с.22; друкований зошит с.14)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
Якщо ти щось не зрозумів, або з якоїсь причини у тебе не вийшло бути присутнім на уроці, пропоную переглянути відеоурок з цієї теми:
Відеоурок "Слова - назви предметів"
1. Робота з текстом.
- Прочитай текст на с.29-31 в "Хрестоматії". Про кого в ньому розповідається?
- Як лагідно мама називала свого малюка?
- З ким полюбляв бавитись Смугастик?
"Хрестоматія"
2. Повідомлення від "Дивослова".
- Опрацюй правило від "Дивослова" на с.22 про те, які слова в українській мові означають предмети
Підручник
3. Робота з загадками.
- Прочитай загадки на с.22 №1 в підручнику. Запиши відгадки. Скористайся зображеннями-підказками. Запиши питання, яке можна поставити до всіх цих слів.
Підручник
4. Розподіляємо слова.
- Розподіли слова на три групи на с.22 №2 в підручнику:
Підручник
5. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Поділи слова в друкованому зошиті №1 с.20 на групи:
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Вивчи правило с.22 в підручнику які слова в українській мові означають предмети:
Підручник
- Читати і переказувати текст на с.29-31 в "Хрестоматії" Т.Стус «Смугастик»:
"Хрестоматія"
П'ятниця 24.02.23р.
Тема: "Л.Українка - поетична квітка України"
Zoom-конференція о 10год 30хв і о 15год 45хв
- Перейди за посиланням і опрацюй презентацію. З неї ти дізнаєшся біографію письменниці, познайомишся з назвами її творів і навчися переказувати казку за запитаннями:
Презентація "Леся Українка"
Дистанційне навчання 13.02 - 17.02.23р.
Вівторок 14.02.23р.
Тема: "Використовуємо у мовленні слова у прямому і
переносному значенні. А.Костецький «Веселий сніг»" (підручник 2 частина с.16-17; друкований зошит 2 частина с.12-13)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45хв
1. Робота з віршем.
Прочитай вірш А.Костецького "Веселий сніг" в підручнику на с.16.
- Знайди місця пауз.
- Визнач ключові слова.
- Які слова автор ужив у переносному значенні?
- Для чого йому це знадобилося? Поясни свою думку.
- Випиши слова з переносним значенням зі словами, з якими вони сполучаються.
- Підкресли слова, ужиті в переносному значенні.
Підручник
2. Розподіляємо слова.
- Розташуй сполучення слів з прямим і переносним значенням у два стовпчики. на с.16 підручника.
- З одним із сполученням слів із переносним значенням склади і запиши речення.
Підручник
3. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Установи відповідність між частинами речень і познач, яке словосполучення вжито в переносному значенні в друкованому зошиті с.12 №3.
4. Робота з малюнками.
- Розглянь зображення на с.17 в підручнику. Назви їх.
- Які значення має слово
ключ?
- Як ти вважаєш, це одне слово з різними значеннями
чи різні слова?
- Запиши одне із значень в зошит, скориставшись тлумачним словником.
Підручник
5. Повідомлення від "Дивослова".
- Опрацюй правило від "Дивослова" на с.17 підручника і запам'ятай, які слова називаються омонімами". Вивчи це правило.
Підручник
6. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
Друкований зошит
- Знайди інше значення слів в друкованому зошиті с.13 №4. Склади із цими словами речення і запиши за зразком.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Навчись виразно читати вірш А.Костецького "Веселий сніг" на с.16 підручника, з дотриманням пауз і інтонацій.
- Вивчи правило на с.17 "Омоніми".
Підручник
Середа 15.02.23р.
Тема: "Досліджуємо слова, близькі за значенням. Вчимося переказувати А.Коваль "Професія вчитель" (підручник 2 частина с.18; друкований зошит 2 частина с.14)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 45
1. Робота з текстом.
- Прочитай текст на с.18 в підручнику. Про що в ньому розповідається?
- Як можна назвати того хто навчає?
- Випиши з тексту слова, що є близькими за своїм значенням.
Підручник
2. Повідомлення від "Дивослова".
- Опрацюй правило від "Дивослова" про те, які ще є слова в українській мові і як вони називаються.
Підручник
3. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Виконай завдання з друкованого зошита на с14. №1 і №2.
4. Завдання для самостійного опрацювання.
Письмово:
- Добери і запиши пари близьких за значенням слів, скориставшись довідкою №2 с.18 в підручнику.
Підручник
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Вивчи правило с.18 в підручнику які слова називають синонімами.
- Прочитай і перекажи текст на с.18 А.Коваль.
Підручник
Четвер 16.02.23р.
Тема: "Діагностична робота. Аудіювання В.Сухомлинський "Гаряча квітка"
Перейди за посиланням і прослухай текст В.Сухомлинського "Гаряча квітка" Будь уважним, не поспішай.
Текст В.Сухомлинський "Гаряча квітка"
Перейди за посиланням і виконай тест.
Спробуй оцінити себе сам.
Якщо виникли труднощі, повернись до тексту і прослухай його ще раз.
Тест (обов'язково)
П'ятниця 17.02.23р.
Тема: "РМ «Мій мобільний телефон. Як ми вітаємось». Вчимося вживати слова ввічливості. Робота з текстом З.Живка «Добре вдома» ("Хрестоматія" с.27)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 15год 00хв
Завдання для самостійного опрацювання.
Усно:
- Продовжуємо вдосконалювати техніку читання і працювати з тренажером. Продовжуємо читання слів із 4 букв:
Тренажер з читання
- Перейди за посиланням і прочитай текст З.Живка «Добре вдома». Спробуй розказати те, про що прочитав.
Хрестоматія
Дистанційне навчання 06.02 - 10.02.23р.
Вівторок 07.02.23р.
Тема: "Визначаємо тематичні групи слів. Про Свято Маланки та Водохреща" (підручник 2 частина с.10; друкований зошит 2 частина с.4-5)
Zoom-конференція о 09год 45хв і 16год 30хв
1. Робота з зошитом.
Друкований зошит
- Роглянь малюнки у друкованому зошиті на с.4 №1 і познач зображення, які належать до певної групи:
- У друкованому зошиті на с.4 №2 прочитай текст і олівцями різного кольору підкресли слова, що належать до певних тематичних груп:
Комментариев нет:
Отправить комментарий